Ik kan er nog niet bij, maar het is echt zo.....ZWANGER!!!!!

A

Anoniem

Guest
lieve meiden,

heb net contact gehad met het ziekenhuis en wat blijkt: Het is echt waar..ik ben zwanger...kan het nog niet geloven. Heb gister een kleine bloeding gehad....naar nu blijkt gelukkig toch een innestellingsbloeding...moest me me maar geen zorgen maken. Een jaar lang geen eisprong gehad, en nu na de eerste keer opwekken met medicijnen is het meteen raak....ongelooflijk toch...kan het maar niet bevatten...

Ga er even van bijkomen en dan maar eens bedenken hoe ik het mijn vriend ga vertellen vanavond...

Liefs Marianne

GEFELICITEERD !!!!!!
Heb je berichtjes de laatste dagen gevolgd en het is dus helemaal top.
Ben benieuwd wat je vriend vanavond zegt, maar hij zal superblij zijn neem ik aan.

De komende dagen lekker wennen aan het idee en dan: genieten!!!

Nogmaals gefeliciteerd.

Groetjes,
Marije

Hey Mar,
Gefeliciteerd zeg wat goed, en gelukkig na 1x opwekken meteen raak, wat leuk voor jullie.
En nu bedenken hoe je het je mannetje gaat vertellen, mij lijkt het wel leuk om een speentje te kopen met i love papa ofzo, of kleine sokjes, ef een boekje...............maar ja moet je natuurlijk zelf bedenken.

Heel veel geluk met die kleine...........geniet van je zwangerschap samen met je mannetje, dan ben je over een aantal maanden een super troste moeder, en vader natuurlijk.

Liefs Mirella

wow!!!!!!!!!!!!!!

Van hartegefeliciteerd!
Een hele fijne zwangerschap toegewenst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doeidoei
Cindy

Gefeliciteerd!!!!!!! Helemaal te gek. Een prettige zwangerschap toegewenst. Ik weet wel een leuk ideetje om je man te verassen. Je zet hem vanavond met eten zuren bommen voor!!

Van harte gefeliciteerd hoor en geniet ervan!!!!
Groetjes Suzanne

Owhhhhhhhhhhh wat geweldig zeg !!!!

Van harte gefeliciteerd meid, echt super :)

Laat het maar eens even rustig tot je door dringen en dan heerlijk gaan genieten van die bijzondere maanden, want dat zijn het hoor !!!

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan