Ik kan hem wel wat doen!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden...

Even mijn hart luchten over die vent van mij (die grote en niet de kleine).

Hij heeft vandaag vrij. Altijd fijn. Hij had bedacht om weer eens wat te gaan klussen in huis (we hebben een waslijst van kleine klusjes die gedaan moeten worden). Boven langs de keukenkastjes moest nog altijd een plank. Dat ging hij doen vandaag.

Het is vrijdag, dus ik ging de weekboodschappen doen (kids verdeeld, Bas met mij mee en Eva met hem). Kom ik terug, staat werkelijk de HELE kamer op zijn kop! Zit hij op de salon tafel te zagen! Gewoon in zijn goede kleren! Deurtjes voor de keukenkastjes weg en alles staat nog gewoon op het aanrecht (en zit dus onder het stof en zaagsel). Dan springen me werkelijk waar de tranen in de ogen... Eva zit midden in de bende te computeren. Het eerste wat ze vroeg toen ze me zag: "Mama ik heb zo'n dorst en honger, maar papa is bezig..."
En hij moet staks 'nog even' terug naar de bouwmarkt. Hij was natuurlijk weer eens wat vergeten. Want je gaat natuurlijk niet eerst thuis even goed nadenken en opschrijven wat je nodig hebt.... Nee, je rijdt naar de bouwmarkt en koopt lukraak maar wat en dan rij je daarna nog een keer om de rest te halen !

Ik probeer me zo te focussen op het positieve (hij is tenminste aan het klussen), maar ik ben geniegd om de kids op te pakken en voor de rest van de dag naar mijn ouders te gaan. Dan zoekt hij het maar uit met zijn bende......

Groetjes van een razende en moedeloze Karin

Hoi!

Dat zijn nou typisch mannen he....ik heb er dus ook zo één, die heeft dus een dag voor onze open huis ook de keukenkast op maat staan maken....de hele kamer zat onder het zaagsel, ik kon hem wel wurgen! En dan gewoon er constant door heen lopen ipv even stofzuigen!! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, ze denken echt niet na, en ook zo irritant, ze willen alles tegelijk doen, ipv iets eerst af te maken!!

Ik snap je frustraties helemaal....ik zou lekker de kinderen oppakken en er even op uit gaan, zodat hij gewoon alles kan doen, en hij ook alles kan schoonmaken, je zegt gewoon ik ben om half 5 thuis en dan is het opgeruimd!!

Succes ermee!
Groetjes
Angel

Hoi,
Ook hier bekend hoor!!
Mijn man is echt heel handig, kan en doet alles..
Maar denkt idd alleen aan zijn werk, en niet aan het mijne..
Ik was dinsdag werken, en hij belt me even na 16 uur op met de vraag hoelaat ik thuis was..
En dat ik Lieve maar beter even naar zijn moeder kon brengen zodat we thuis de boel eerst konden doen...mmmm
Heeft hij ivm de nieuwe uitbouw...de tussenmuur eruit gehaald spontaan..fijn..,ik zag de bui..[ lees stof..] al hangen..
Dus na thuiskomst alles af kunnen nemen en dweilen etc..een witte laag in huis..
En idd, de speelgoed mand van Lieve stond er nog, en het aanrecht vol etc..''waar kook ik?? dacht ik meteen..
Gelukkig wel de meubels afgedekt..ppffieuw..
Als ze beginnen, beginnen ze meteen..wij vrouwen doen normaal eerst voorwerk..haha
Maarja het word wel mooi straks, en zoveel ruimer, daar ben ik ook heel gelukkig mee..dussss
Ik laat hem maar begaan, zo is hij nu eenmaal..Ik baal ook van al dat stof, maar poetsen helpt maar voor heel even nu..zo jammer..
Ik kan er ook niet zo goed tegen dat het vies is in huis...
Nog even doorbijten..
Gr Rina

Hoi Karin,

O, ik herken je verhaal volledig! Mijn man kan dan ook het hele huis op zijn kop zetten en opruimen ho maar. En hoe jij het vertelt van de bouwmarkt; daar heeft mijn man ook een handje van!

Alles toch nog goedgekomen vandaag?

x miranda

Terug
Bovenaan