Ik kan het bijna niet geloven ........

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik kan het bijna niet geloven.....maar het is echt zo!

Ik ben zwanger!!!!

Ik had al op mijn NOD getest, maar toen kwam er pas na een hele lange tijd (ongeveer een uur) een haarfijn streepje. Ik was dus bang dat ik niet zwanger zou zijn of dat het niet goed zou zijn door de lage hcg-waarde. Ik heb 4 dagen gewacht en vanmorgen een nieuwe test gedaan. Nu keurig binnen de gestelde tijd een goed zichtbare lijn. Mijn vriend en ik zijn zoooooooo gelukkig.

Wens iedereen hier een geweldige zwangerschap. En heel veel sterkte voor alle dames waarvoor het niet zo heeft mogen zijn (er zijn  helaas al verschillende slecht-nieuws berichtjes hier te lezen).

Hoi Moontje!
Welkom bij de club! En van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws natuurlijk!
Ik wil je een heel fijne, zorgeloze, zo min mogelijk misselijke zwangerschap toewensen en hoop je hier te mogen blijven volgen!

Mamavanelin

Hoi Moontje!

GEFELICITEERD!
Fijne zwangerschap gewenst!!!!

Groetjes Mamalie 6w2d

Nog een november mama,
Gefeliciteerd en welkom!

groetjes mama van Nienke

Hee Moontje!

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.
X Joen

Hallo dames,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en felicitaties. Jullie natuurlijk ook allemaal van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes.

Wij kunnen het nog steeds niet geloven. Heb al 100 keer naar de test gekeken. Het moet wel zo zijn want ik ben verschrikkelijk misselijk en moe. Dat was ik bij mijn eerste zwangerschap ook (tot en met week 16 ongeveer 10 keer per dag overgeven). Ik begrijp niet hoe ze aan het begrip ochtendmisselijkheid komen want bij mij gaat het de hele dag en nacht door. Maar geen probleem hoor, allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Ik hoop dat jullie kunnen genieten van jullie zwangerschappen en niet te veel last hebben van kwaaltjes. En hopen dat we allemaal mooie gezonde kindjes op de wereld zetten in november.

Terug
Bovenaan