Ik kan het niet geloven maar ik heb een positieve test!!!

AAAAAAAAAAHHHHH jongens..help!
Ik had vannochtend van clearblue zo'n digitale test met drie strippen gekocht. 3 uur geleden de eerste gedaan..negatief..toen ik de strip uit dat apparaat haalde zag ik wel een licht streepje... Ik heb gebeld met de advieslijn en zij raade mij aan om de test te herhalen..en ja hoor een dikke plus in het schermje en twee dikke strepen op de strip..het is dus echt waar!!!!!
Ik kan het niet geloven..dat het mij overkomt..zomaar in de eerste ronde..bij mij gaat namelijk nooit iets vanzelf..
Goed..vanavond ga ik het aan mijn man vertellen..ik voel mij alleen niet zwanger..heb een zwaar gevoel in mijn buikmaar oke..ik wacht het af.
Weet iemand wanneer ik nu precies ben uitgerekend. Mijn eerste dag van de ongesteldheid was 1 april.Je hebt toch ook websites waar je dat kan uitrekenen?

Doeeiiii

Issabel

Hoi ik   heb je net gefeliciteerd bij een ander stukje! Geweldi hoor! Volgens mij moet je   7 dagen en 9 maand bij de eerste dag van je laatste menstruatie optellen. Je hebt verschillende sites. Kijk maar onder   www.leren.nl en   dan onder   zwangerschap.   Succes!   Groetjes Suzanne

Hay Issa
GEFELICITEERD MEID!!!
hartstikke leuk,
lekker vanavond genieten met de aanstaande vader van je kind
Een zwangerschapsberekening kun je vinden op www.9maand.com  en dan klik je linksboven op het groene gedeelte naar zwangerschap, daarna in het middengedeelte onder "zwanger?!?" en dan als laatste op Handig zwangerschapsberekening.
Volgens mij hadden ze ooit op deze site ook een mogelijkheid hiervoor maar die kan ik niet meer vinden helaas.

Hey nogmaals:
leun lekker achterover
en geniet er maar van

groetjes en een dikke  van Sunny

Wat een geweldig nieuws!!!!!! Weer eentje zwanger!!! Geniet er van vanavond, drink er een lekker sapje op met z'n 2en!!!!! En, raak je naar het decemberforum of naar het januariforum straks???

Hihi, ik ben net aan het rekenen geslagen, als deze zwangerschap goed gaat, ben ik 1 janurari (hoe verzin je het niet?) uitgerekend!

Anita

hoi,

Snap er niets meer van ben ik nu 1 jan uitgerekend ? (eerste dag was dus 1 april) Ik ben al eventjes een kijkje weze nemen op het december forum..maar volgens mij moet ik naar het jan. forum..

issabel

Hoi,

Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk, en de eerste ronde al!. Ga er maar lekker van genieten. Het kan af en toe vervelend zijn, maar bovenal is en blijft het heel bijzonder. een wonder!

Groetjes,
Kirsten

Hoi Isabel,

Gefeliceerd meid! Geniet ervan.

Bij een laatste menstruatie op 1 april en bij een cyclus van 28 dagen zou je 6 januari uitgeteld zijn.

Groetjes,
Linneke

Terug
Bovenaan