Ik kan het niet geloven!

Vanmorgen voor de zekerheid getest omdat we een aantal dagen naar Spanje gaan, incl. bier drinken..... Ach ja, voor de vorm dacht ik nog, en toen: een dikke vette plus!!! Ik kan het echt niet geloven, ga dadelijk nog maar een keer testen ter bevestiging, maar eigenlijk weet ik het wel: Ik ben zwanger!!!Ik voel niks, hooguit een wat gevoelige linkertepel en pijn in mijn rug..... Ik ga genieten van een sapje in Spanje... Ongelofelijk....

Meid van harte gefeliciteerd wat een geweldig gevoel moet dit geven.
Ik denk niet dat je het erg vind om een sapje te drinken in spanje

hele fijne vakantie

Groetjes

Hoi Saskia,
Heel erg gefeliciteerd! Had je het verwacht of niet? Vind het heel fijn voor jullie!
Een fijne vakantie en geniet van je zwangerschap!
Liefs Etsher

Hoi saskia,
Gefeliciteerd !
Jouw verhaal kon de mijne zijn.
Wij gaan vanavond ook op vakantie met een stel vrienden, en dan wordt er zeker ook wat gedronken. Ik ben 6 dagen overtijd en heb voor de zekerheid maar een test gehaald, net gedaan, en ja hoor ook ik ben zwanger !! geweldig !
Nou kan ik een smoes verzinnen waarom ik niks drink, al drink ik bijna nooit.
Maar in zo'n weekend valt het wel op dat ik niks drink. even kreatief zijn !! Ik kan het ook bijna niet geloven... leuk he !
Een hele fijne vakantie en een hele goeie zwangerschap wens ik je toe. Geniet er lekker van, ga ik ook zeker doen !! groetjes van Lianne.

Hoi Saskia,
Wouw wat gaaf, het is dan toch raak!!!
Raar hoor want volgens mij verwacht je gewoon dingen te merken aan je lichaam.
Was je wel overtijd of zo of zat je nog midden in je cyclus?
Ik ben echt super blij voor je en het is een extra verassing op deze manier. Nou geniet van je vakantie.
Misschien een smoes tip:
Soms kan mijn stoelgang slecht tegen alcohol en kan jij dit als smoes gebruiken. Zeg bv. de dokter had me aangeraden voorlopig niet te drinken ivm. stoelgang. Nou ja, kijk maar of je er iets mee kan, het zal nog niet mee vallen je enthousiasme te verbergen.

Dikke knuffel,
Ank

Hoi Saskia (en natuurlijk ook lianne)

Nou ga je met een heel ander gevoel op vakantie denk ik.
dat bier hoeft nou toch ook niet meer, van zulk nieuws word je toch vanzelf licht in je hoofd.
lekker genieten hoor van misschien wel je laatste vakantie met z ´n tweeen.

Jeanette

Terug
Bovenaan