Ik kan het niet geloven

Hoi allemaal,

Ik kan niet geloven wat ik vandaag weer te horen heb gekregen.
Vorige week een zwangerschapstest gedaan en deze was binnen 30 sec positief, huisarts gebeld en moest maandag even langs komen.
Erg zenuwachtig natuurlijk want heb al twee miskramen achter de rug.
Huisarts test gedaan en deze was NEGATIEF. Hij besloot toch om me door te sturen naar de gyn, echo gehad maar was niet veel op te zien, ik moest me niet druk maken want dat was met 4weken en 2 dagen vrij normaal. Om mijn onzekerheid weg te nemen werd er bloed geprikt om te kijken of ik zwanger was.
Ik naar huis en kon het natuurlijk niet laten naar de DA en een tesje kopen, weer getest en weer positief.
Toen vanmorgen naar de gyn gebeld om te vragen wat de uitslag van de bloedtest was en jullie geloven het niet NEGATIEF. Is er iemand die dit ooit mee heeft gemaakt ik kan het bijna niet geloven hoe kan dit in godsnaam.

Groetjes Nelke.

He???? Wat verschrikkelijk raar zeg!!! hoelang geleden is het dat je een miskraam hebt gehad? Het kan niet zo zijn dat het nog in je lichaam zit, maar dan moest die huisarts dat toch ook signaleren? Ik kan je natuurlijk ook niet helpen, vind het errug raar, net als jij!!! Hoe frustrerend moet dit zijn voor jou/jullie!
Hadden ze in het ziekenhuis ook geen verklaring?
Ik hoop natuurlijk dat je wel gewoon zwanger bent!
Sterkte en hoop dat je snel echt zekerheid zult hebben!

Groetjes ineke

Hoi Ineke,

Heb in mei en in november een miskraam gehad.
De gyn heeft donderdag een echo gemaakt niks te zien.
was nog te vroeg Wat ook zo raar is ik heb alle zwangerschaps verschijnselen die er maar zijn. Moet volgende week maandag terug komen, zou het mogelijk kunnen zijn dat ze de bloedtest te vroeg hebben gedaan? Ik snap er werkelijk niks meer van

Groetjes nelke.

Hoi,

Ik heb ook geen idee hoe het nu zit! Nogmaals, ik hoop echt dat het allemaal goed zit en dat je gauw een hartje zult zien kloppen, dat je maar gauw zekerheid zult hebben! Wanneer het niet zo is, volhouden!!
Ik heb toch besloten om het forum te verlaten, echt rust proberen te vinden en kijken hoe het dan gaat. Volgende week gaat mijn vriend voor de 1e onderzoekjes. Laat het natuurlijk weten wanneer het gelukt is!! Zal af en toe wel even lezen hoe het o.a. met jou gaat!

Lies ineke

Ik ga het proberen om het uit-te-leggen.

je hebt thuis met ochtendurine/ of urine ( 4 uur niet gedronken hebt)

bij HA wel veel gedronken en geen ochtendurine in geleverd dan, kan bij 4 weken 2 dagen een test neg afgelezen worden.

Heb je toevallig tussen ha en gyn niet gedronken en toen weer wat geconcentreerde urine gehad thuis wel weer positief.

De bloed test meet vanaf moment innesteling( het moment dat  je dus HCG gaat aanmaken)  dus zonder de cadeau 2 weken die is nauwkeuriger als een urine test. bloed test is niet afhankelijk van vocht inname.

Wat jij hebt kan dus helaas in de pratijk gebeuren.

ik ben benieuwd of dit klopt zo bij jou

nanda1977

Terug
Bovenaan