ik kan het niet geloven

Heb zojuist een test gedaan, met positief resultaat, maar wel een heeel licht roze streepje. Is het dan echt waar? Ik kan het niet geloven. Ga denk ik straks nog maar een test halen/doen, maar dan van een ander merk. Als die ook positief is, zal ik me 'officieel' even voorstellen, want dan ben ik ook een november mama.

Gefeliciteerd,

kan niet meer miszelf een licht streepje is zwanger maar begrijp de onzekerheid, de digitale clear bleu test is super: staat gewoon met grote lettesr ZWANGER daar kun je dan naar blijven kijken.

Nou, ik ben inmiddels twee testen verder, en ik ben er nog niet zeker van.... De eerste was dus positief, de tweede negatief, en omdat ik toen helemaal twijfelde heb ik er nog maar een gedaan: weer een heel licht streepje...... Ik heb besloten om mezelf niet knettergek te maken en even een paar dagen te wachten. Dan doe ik donderdag weer een test en dan zal het wel duidelijk zijn. Maar ik hoop echt dat jullie gelijk hebben! En ik ga denk ik ook maar die clearblue test halen voor donderdag. Bedankt voor de tip!

Terug
Bovenaan