Ik kan het niet meer

hallo dames,
Ik ben hier al een paar keer eerder geweest en ben nu weer terug omdat ik het allemaal niet meer zie zitten. Ik ben zo bang dat het zwanger worden niet voor mij is weggelegd. Hier even kort mijn verhaal.
Vorig jaar juni gestopt met de pil in sptember bleek ik zwanger na 10 weken was helaas het vruchtje dood (ik has nog een echo gehad terwijl mijn kindje nog leefde, het hartje klopte zo mooi) Op 4 november ben ik gecurreteerd. Sindsdien ben ik niet meer zwanger geweest. Ik heb ovulatietesten gebruikt, mijn cyclus is altijd 31 dagen en ik weet wanneer ik het meest vruchtbaar ben, ondanks deze informatie wil het maar niet lukken. Ik heb voor morgen een afspraak bij de huisarts ik wil namelijk een doorverwijzing naar het ziekenhuis omdat ik al vanaf het moment dat ik gecurreteerd ben het idee heb dat er iets niet goed is gegaan. Wat precies weet ik niet ik kan ook niks bedenken. Naast dit loopt het door dit hele gedoe ook met mijn mannetje niet lekker. In plaats van elkaar te steunen hebben we alleen maar ruzie.
We willen zo graag een kindje maar het duurt zo lang. Nog nooit eerder heeft het zo'n invloed op mij gehad. Ik kan het niet loslaten.
Ik blijf alles wat er gebeurt is in mijn hoofd afspelen. ik weet nog elk dettail zelfs nu het al bijna een jaar geleden is.
Sorry dat ik jullie met dit gezeur lastigval. maar ik weet niet met wie ik er over moet praten. Ik kan er wel met mijn mannetje over praten maar die ziet het toch anders dan mij. Dus misschien dat jullie als vrouwen mij wat raad kunnen geven over hoe ik huier mee om moet gaan. Soms denk ik dat ik het een plaatsje heb gegeven maar het blijkt nu wel weer dat dat niet zo is........
veel liefs simone1982

Lieve Simone

Ik vond dat ik hier even op moest reageren. Het is erg herkenbaar voor mij ik ben zelf 6 dec gecurreteerd en ook een regelmatige cyclus ovu testen enz en nog steeds niet zwanger. Ik  ben ook naar de gyn geweest krijg ook ruzie thuis enz.

Ik kan ook het wachten soms niet meer volhouden  en heb gemerkt dat het dat wachten is wat de gevoelens van de bij mij 2 miskramen sterker doet herleven. Het idealiseren van zwanger raken en blijven maakt het zo moeilijk zodat de drang om maar weer zwanger te raken  alleen maar groter wordt.

Het is goed om je aan iets anders vast te houden en dat is in ons geval dat het bewezen is dat je zwanger kunt raken! Ik heb zelfs een dochter dus het bewijs is er. Dat geldt voor jou ook het kan het is alleen een kwestie van tijd maar het zal komen! Daar hou ik me nu aan vast maar een afpsraak met de gyn is echt goed die zal alles bevestigen en je zult zien het komt.

Mijn man snapt dit ook niet volgende keer beter zegt hij  maar het is ook anders als je steeds van alles voelt in je lijf daardoor denk je er ook meer aan.

Succes en sterkte ik duim voor je dat het gaat lukken

Liefs
LL

Hi Meiden,

Ik kan je alleen adviseren om inderdaad heel goed naar je lcihaam te luisteren en je laten onderzoeken kan helemaal geen kwaad.

Bij mij duurde het na de 1e en 2e miskraam 10 maanden voor ik weer zwanger werd en de laatste keren raak ik steeds heel erg snel zwanger (1 maand, 2 maanden en 3 maanden) Zo zie je dat je lichaam heel anders kan reageren.

Heel veel succes en geef de moed niet op.

Corina

Hi Simone,

Moet eerst even kwijt dat ik niet vind dat je zeurt! Het forum is om je hart te luchten en wat je omschrijft komt zo herkenbaar over. Ik heb zelf na mijn mk niet zo heel lang hoeven wachten maar de situatie was wel heel spannend toen ik weer zwanger was met heel veel bloedingen e.d. Door alle spanningen liep mijn relatie ook niet lekker meer, we hadden meer ruzie dan dat we elkaar steunden. Terwijl we elkaar in eerste instantie zo goed door die mk heen hadden geholpen. Je staat onder druk en dat vergt zijn tol zeker als het al zo'n lange tijd is. Probeer elkaar wel te blijven respecteren en blijf met elkaar praten.

Ik vind het heel goed van je dat je naar de ha gaat voor een verwijzing. Je voelt zelf het beste aan of het wel of niet goed is en je gevoel serieus nemen is heel belangrijk.

Meid geef alsjeblieft de moed niet op daar is je relatie en kinderwens je denk ik te dierbaar voor. Sterkte en ik hoop dat ze je kunnen helpen.

Groetjes,
Daantje

Terug
Bovenaan