Ik kan het soms niet vatten...

A

Anoniem

Guest
Lieve ook hopelijk bijna moeders,

Ik vind het af en toe zo moeilijk om te vatten, vrij dicht bij ons is een stel per abuis zwanger geraakt, door de pil heen, tijdens overgeven etc etc.
Dat is dan allemaal zoooo toevallig en wij, wij willen allemaal zooo graag en moeten er dan zoveel voor doen, aan denken.

Dat is toch gek? Je moet dan toch door je pil heen maar net op de goede dag geklust hebben, toen ziek zijn geweest en hoppa raak??? Merk dat ik vaak met die gedachten loop.

Tuurlijk weet ik dat het moeder natuur en een hoop toeval is, maar het is toch raar??

Ben benieuwd of jullie er zo ook over denken
X Begin

He Begin!!!

Nee wat jij soms denkt is helemaal niet raar!! Ik hoor ook heel vaak om me heen dat
mensen zomaar zwanger worden, en dan bedoel ik jonge meisjes, of idd door de pil heen, of doordat ze antibiotica slikken!! En dan nog de ergste die ik pas hoorde.... een one night stand!!!!!

Pff ik denk dan ook hoe is het mogelijk!!!!!!!! Ik had pas een mk gehad en een vage kennis van ons had een meisje ontmoet en die was een week of 6 zwanger en deed zomaar ff een abortus!!!!!!!!!!!

Nou sorry, maar dan vraag ik me ook wel eens af,   of degene daarboven wel oplet!!!!!

Zo dat was weer ff een opluchting.

Liefs mij

Inderdaad!
Iedereen doet allemaal maar en dan denk ik echt wel eens het is ook echt niet eerlijk!!!

Laatst ook nog tegen iemand gezegd dat ze eens op moeten houden met te vragen of je al zover bent, gaat vaak genoeg mis of duurt lang, nou kan me indenken dat je dan niet zit te wachten op de vragen of je al aan kinderen toe bent!

X

hoi dames,
nee hoor ik denk er ook zo over hoor,
af en toe vraag ik me ook af hoe iemand zo'n stront mazzel kan hebben
maar ik heb ook een paar collega's die het juist weer niet lukt....
af en toe is t gewoon oneerlijk. hebben jullie laatst niet op rtl 4 die docu gezien over die moeders die drugsverslaafd waren en ook nog zwanger.... dan vraag ik je ...
xx

Nee, niet gezien, maar kan me er jammer genoeg wel wat bij voorstellen....
Maar gewoon ook het feit dat het kan, zomaar, wij allemaal maar rekenen, tellen, klussen op tijd en afspraak (is niet zo erg, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel), foliumzuur slikken, ik let op de alchohol en filet american rond mijn ei en zij raken dan gewoon zomaar zwanger!
Echt onbegrijpelijk!!

Ja hier nog 1!! Ik had in jan een mk gehad, en wat blijkt 4 dgn na mijn mk blijkt mijn zus zwanger te zijn. Ja ik ben blij voor haar maar het was even slikken!!

Ik dus op mijn werk verteld dat ik weer tante werd!!! En je raadt het al!!!!!!!!!!!

Wanneer word jij zwanger!!!
Wanneer kom jij ons leuk nieuws vertellen!!!
Wanneer word jij mama!!!
Nou wordt het voor jullie ook geen tijd!!!

Nou echt tegen iedereen die ik het vertelde kreeg ik zo een opmerking!!!
Je had me moeten zien, ik wilde op dat moment echt vanalles doen en zeggen!!!! En mijn glimlach was dan ook snel verdwenen!!

Sommige mensen hebben niet in de gaten dat je met hele "normale" vragen of opmerkingen iemand heel erg zeer kan doen!!

Ik heb dan ook besloten, als ik zwanger ben ik het goede nieuws ga vertellen en dan ook de mensen zal vertellen over mijn miskraam en de opmerkingen die ze gegeven hebben zonder dat ze het wisten, misschien dat ze in de toekomst andere mensen geen zeer doen!!!

xxx

Sorry, had net niet goed gelezen, jij hebt een miskraam gehad? Bah, en dan zulke stomme opmerkingen!! Die mensen weten werkelijk niet wat ze doen!! Ze doen je gewoon kei veel verdriet. En weet je, ik snap het ook niet, ik vraag nooit iemand naar de kinderplannen, vind dat het gewoon niemand iets aangaat!!

Wij zijn nog helemaal niet lang bezig,, 2e ronde, maar merk nu wel eens als er dan weer wat uitgeflapt wordt dat ik het niet altijd leuk vind, want misschien gaat het nog best lang duren, kan me dan heel goed indenken dat ik best een keertje in janken uit kan barsten, als het moment er naar is.

Wij gingen vorig jaar trouwen en krijgen de kerst ervoor al een kaartje met dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden.....daar gaan je haren toch van overeind staan???

Ja ik heb een mk gehad, maar dat wisten mijn collegas dan ook niet!!
Ze vragen ook constant aan mij van willen jullie kinderen, en zelf vroeg iemand me, LUKT HET NIET!!!!!!!!!! Nou ik was tot alles in staat!! Maar op dat moment moet je wel col blijven!!!

Pff, nee het is allemaal niet makkelijk!! Wij zijn nu alwel weer een poos bezig maar was naar 4 mnd zwanger, helaas heeft het niet zo mogen zijn!! Maar je bent dan echt kwaad als je dus zulke dingen leest idd, drugsgebruik, alcohol enz enz!!

Maar ja we kunnen der nix aan doen, en daar om is het zo fijn dat we der met zijn allen van kunnen balen en kletsen en zeuren...................

liefs en dikke kus mij!!!

Terug
Bovenaan