Ik kan me soms niet aanmelden

Sorry dames voor de late reactie ik heb me 1,5 week geleden aangemeld om ook mee te kletsen op het forum.
Maar ik kwam er iedere keer niet op, wat ik heel vervelend vind.
Ik kon ook niet reageren op jullie lieve reacties echt bedankt voor de steun!
Ik voel me echt nu weer wat beterder als 1,5 week geleden ik voel de kleine ook goed bewegen. De schopjes worden echt schoppen.
En ik heb morgen een gesprek op mijn werk om minder te gaan werken, althans om niet zo heel veel dagen meer achter elkaar te werken. Ik werk namelijk in de zorg en dat tillen maakt het werk nou niet heel ligt voor me.
Hoe gaat het met jullie dames ik ben nu 24 weken zwanger en soms voel ik echt een bolletje zitten in mijn buik en dat kan ik dan echt vastpakken zo gaaaaafff is dat!
Nogmaals sorry dat ik zo laat reageer!

Hey Sandra,

Dat geeft toch niet, als je je niet kan aanmelden/inloggen dan houd het op.
Fijn om te lezen dat je je weer wat beter voelt en dat je je kleine uk steeds beter gaat voelen.

Succes morgen op je werk. Laat je niet in de luren leggen en kom op voor jezelf. Maar misschien heb jij een hele fijne werkgever die graag met je mee denkt en is het allemaal zo geregeld. Laat je morgen ff weten hoe het is gegaan?

Hier alweer 27 weken en voel m'n kindjes heel goed, ze zijn lekker druk. Blijft bijzonder :)

Liefs Lynn.

Ik heb dat ook een periode gehad. Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Je doet wat je kan.

Fijn dat je de kleine goed voelt. En wat Lynn ook zegt blijf erbij dat je anders wil gaan werken. 3 dagen achter elkaar is inderdaad erg zwaar als je in de zorg zit. Succes met je gesprek.

Ik heb het ook een tijd gehad. Kon me niet aanmelden, of wel aanmelden maar niet reageren. Iemand gaf me toen de tip om je e-mail in te vullen, dan aan te klikken dat je je wachtwoord kwijt ben en dan een nieuw wachtwoord aanmaken. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad!

Heel goed idee Yoy84. Ik kon nl. ook niet reageren en nu voor het eerst (nadat ik ook doorgegeven had dat ik mijn wachtwoord kwijt was) nu kan ik dus wel reageren.

hey meid

vervelend dat je je niet kon aanmelden, heb er eigenlijk nooit last van omdat ik nooit uitlog. lekker dat je de kleine zo goed voelt nu! :) ik hoop dat het gesprek op je werk goed gaat xxxx

Hey meiden dank jullie wel voor jullie begrip ik kon er net toch weer niet op en gisteren ook weer niet, echt irritant.'
Heb nu net mijn wachtwoord veranderd bedankt voor de tip Yoy84!
Ik hoop dat het werkt, ik dacht eerst dat je maar 1x per dag aan kon melden maar ik neem aan dat dat niet zo is?!
Ben benieuwd straks als ik weer mezelf aanmeld.

Duim-duim

Terug
Bovenaan