Ik kan moeilijk met mijn dochter om gaan 3.5 jaar

<p>ik heb 3 kinderen en zwanger van de 4de. </p><p>Alles gaat gewoon Harstikke goed met natuurlijk allerlei fases. </p><p>De oudste van 4.5 is op ontdekkingsreis met hoe ver ze kan gaan maar deze kan ik prima aan, ze lijkt op mij dus ik snap hoe ze denkt.</p><p>dan hebben we de jongste van net 2. Die is harstikke lief maar natuurlijk begint hij ook stout te worden.</p><p> </p><p>maar dan, de middelste.. van 3.5. Ik dacht dat het een fase was, deze duurt nu al wel bijna 2(!) jaar en word met de dag erger.</p><p>ze huilt om ALLES, alles draait om jaar, alleen maar ik ik ik en dan huilen. Alles afpakken van broertje en zus en wilt geen Nee horen.  Ze slaapt niet door en wilt alsmaar drinken en drinken en anders zet ze het op een krijsen ( want normaal huilen kan ze niet) en dan is iedereen wakker.</p><p> </p><p>hoe erg het ook is, ik merk dat ik minder van haar ga houden , ze verandert niet. Ik heb haar geprobeerd te straffen, geprobeerd te praten van alles en niets helpt. Ik merk dat naaste familie ook minder van haar kan hebben.</p><p>iemand ervaring er mee? Tips?</p>
 
Zoek een EFT therapie van gabrielle rutten. Je zult in t begin denken wat is dit voor onzin maar voor mij heeft dit echt gewerkt en ik was een ontzettend probleem kind
 
Ik denk dat je therapie nodig hebt voor jou en je dochter 
ze zal zelf ook goed aanvoelen dat je voor haar minder geduld hebt dan voor je andere kinderen en daarom vraagt ze op zo een manier aandacht van jou 
misschien is er met haar wel meer aan de hand waarom deze huilt 
raadpleeg je huisarts 
 
 
Ik wil niet luimig doen maar ik zie dit gedrag wel bij meer gezinnen met 3 kindjes.. en dan het middelste kindje die dit gedrag vertoond.. het lijkt zo wat negatieve aandacht vragen.
Zou je eens kunnen proberen alleen structureel dingen te ondernemen met haar? Ze is namelijk niet bijzonder omdat ze de oudste is en ze is niet bijzonder omdat ze de jongste is.. kindjes voelen veel aan succes 
 
Terug
Bovenaan