ik kan nie wachten

Hoi dames,

Ik heb eens een vraagje. Ik ben zo'n benieuwde meid, we zijn in ons eerste maand klussen en ik moet nog eigenlijk een week wachten op mijn NOD. Nu vraag ik mij af of ik nu al een test kan uitvoeren. Ik ben echt nieuwsgierig. Hebben jullie hier al ervaring mee?

Grtjs

ikke
 
tuurlijk kan dat maar dan is hij waarschijnlijk negatief en het is zonde van je geld het kan van af de dag dat je menstruatie begint! en als je vroeg test heb je kans als hij positief is dat je gewoon ongesteld word dat is dan een miskraam dat komt vaker voor en als je ongesteld word en je hebt nog niet getest weet je niet beter en ben je gewoon ongesteld, ik hoop dat je volgende maand een posi test had ik was trouwens direct na het stoppen van de pil zwanger dus good luck het kan!! liefs sandra2
 
ik bedoel volgende week een posi test sorry... en iedereen wil snel weten of ze zwanger zijn hoor dat is normaal ik heb gelijk de middag van mijn ongiedag gedaan en gelijk positief dit hoop ik voor jullie ook!!!!!
 
Spannend he, vooral de eerste keer. Ik had dat ook heel erg in de eerste ronde, ben gisteren ongi geworden dus ga nu verder proberen in volgende ronde. Ik had vrijdag echt de neiging om test te halen maar kon mezelf inhouden. Ben nu blij dat ik het nog niet had gedaan. Ga deze maand proberen met 2 voeten op de grond te blijven staan, maar je wilt het zo graag en als het dan ik de eerste maand raak zou zijn is het wel geweldig. Nog even afwachten voor jou, succes ermee
 
Voor ikke.
Ik wou even op je verhaal reageeren ik zelf ben nu drie maanden zwanger en ja het lijkt me wel dat je eerder een test kan doen, ik zelf heb ruim een week voor dat ik ond moest worden een test gedaan en toen al was hij goed wel heel licht zag je het maar de test was goed en nu ben ik drie maande verder.

groedjes en sterkte van diana.
 
Kijk anders eens op www.9maand.com bij zwangerschapstesten en HCG waardes.
Hier staat hoe hoog de HCG waardes zijn in welke week van de zwangerschap.
Bij sommige vrouwen is het HCG zo laag dat pas na 6 weken positief getest kan worden.
 
Terug
Bovenaan