Ik kan niet meer!

Sorry, even geen tijd om alle berichtjes te lezen en te antwoorden.. Ik ben zooooooo moe!

Senne sliep twee weken van ongeveer 23.30 tot 04.30 uur en daar waren we heel blij mee. Voor ons was dat al doorslapen. Ik hoopte dat ze door een papfles nog ietsje langer zou kunnen slapen en dan was ik helemaal tevreden. Maar.. ze is de laatste dagen juist weer heel onrustig. Elke nacht vanaf 1.30 elk half uur wakker en huilen. En overdag ook weer meer huilen en moeilijk in slaap komen. Sprongetje? Wennen aan het fruithapje? Ik wou dat ik iets voor haar kon doen..

Zijn er meer mama's die nog elke nacht meerdere keren eruit moeten? (papa staat trouwens ook op hoor, om de beurt, maar ook hij is moe)

Groetjes, Dionne

Hoi Dionne, wat vervelend voor jullie zeg. Je nachtrust is eigenlijk het allerbelangrijkste om de dag weer goed door te kunnen komen.
Zelf geen problemen wat betreft slapen maar ik wilde je toch even sterkte toewensen. En ( misschien makkelijk gezegt) over een poosje slaapt je kindje hopelijk zo goed dat je deze periode weer snel vergeten bent.....Erg fijn trouwens dat je man er ook uitkomt. Kan me wel voortstellen dat het slopend is voor jullie.
Nogmaals sterkte en ik zal voor je duimen dat het snel beter gaat!!

Groetjes, Anne

Hai Dionne

Wat erg zeg! Ik leef met je mee, al heeft Loek dat niet zo. Loek slaapt het laatste deel van de nacht onrustig, ongeveer vanaf 4-5 uur. Maar dan lig ik op zolder en papa??? Die slaapt overal doorheen! Ik wordt op zolder soms eerder wakker van Loek dan papa!
Ik hoop voor je dat het snel gaat bijtrekken. Is het voor jullie misschien ook een idee om (omde beurt) de halve of hele nacht ergens anders in huis te gaan liggen zodat je om en om een goede nacht en een slechte hebt?

Heel veel sterkte!

Liefs
Rosanne

Hoi,
wat vervelend voor je. Goed idee van Rosanne! Of een nachtje bij je ouders gaan slapen of zo. Hier deden wij het zo.... ik ging om 20.30 uur naar bed, papa deed dan de laatste fles om 23 uur en dan deed ik de nachtfles weer. Zo kwamen we allebei aan zeker 6 a 7 uur slaap.
Succes.
Groetjes Veerle

hoi

mijn zoontje is nu 5 maanden
en slaapt nu ongeveer 8 weken door,
en nog blijf ik maar heel erg moe
ik ben gister eens naar de drogist gegaan
en ik kreeg het advies om supradyn te gaan slikken
dit zijn pillen om weer energie te krijgen
ook goed voor na een griep enzo

mischien is het wat voor jou??
wat voor voeding geef je?????

groetjes riana

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Senne krijgt Friso Comfort voeding, 's avonds een papfles en 's ochtends een fruithapje. Ik heb het idee dat ze honger heeft, maar geef al het maximale. Ook speciale voeding voor hongerige baby's mag ik haar niet geven ivm het spugen.

Misschien moeten we inderdaad maar eens om de beurt bijslapen. Het probleem is dat degene die niet hoeft op te staan toch elke keer wakker wordt. Misschien toch maar eens de zolder proberen. Mijn mannetje heeft gelukkig 6 weken vakantie (leerkracht, wat een heerlijk beroep!) en ik heb ook veel vrij, dus we komen er vast weer bovenop.

Groetjes, Dionne

He Dionne,

Snap precies wat je bedoelt hoor, Naomi is nu bijna 16 weken en ik heb nog geen enkele keer doorgeslapen...de laatste paar weken slaapt ze af en toe 6 uur achter elkaar, maar verder vraagt ze elke 4 uur om een voeding....zit dus ook nog steeds op 6 flessen....valt ook zo ontzettend tegen omdat haar grote zus met 4 maanden al op 4 flessen zat en van 20 uur tot 9 uur sliep...
Waarschijnlijk ga ik nu ten onder aan mijn eigen hoge verwachtingen....

Mijn vriend moet er elke dag om half 6 uit en die wil ik dus liever niet lastig vallen met nachtvoedingen, want dat trekt ie echt niet.....

Tropen jaren, maar het komt echt wel goed,

sterkte en groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan