ik kan niet wachten

A

Anoniem

Guest
Misschien kunnen jullie je mijn berichtje over twijfels nog wel herinneren. Nou we zijn er uit en willen ontzettend graag kinderen. Ik kan aan niks anders meer denken, alleen al dat je de stap hebt genomen om ervoor te gaan klussen. Alleen er is 1 "probleem" en dat is dat ik nu op cursus zit en mijn man vindt dat ik die eerst moet afmaken voordat we beginnen met klussen. Maar ik lees zovaak hier dat het zo lang kan gaan duren voordat je zwanger bent. Maar hij zegt dat je daar niet van uit kan gaan en dat je wel gelijk zwanger kan zijn. Wat vinden jullie moeten we nog even wachten met klussen of er maar aan beginnen?? alvast bedankt voor jullie reactie groetjes Maureen

Hoi Maureen,

Ik zou zeggen doe wat je gevoel je zegt.
Net wat je zegt het kan lang duren maar ook meteen raak zijn. Wat denk/voel jezelf als je bedenkt dat je bv zwanger bent en nog op cursus zit, of als je een kindje hebt en deze cursus ernaast? Kan je het voor je gevoel combineren of niet? Hoelang duurt je cursus nog? Ik denk dat je daarin echt je eigen gevoel moet volgen, wij kunnen daar moeilijk over beslissen. Bedenk alleen dat er altijd wel iets is waardoor het nu ff niet uitkomt. En bedenk is dat een uitvlucht of is het echt niet te combineren. Misschien wat raar of vaag wat ik zeg maar zo ervaar ik het. Ik wil ook erg graag, het lukt alleen nog niet zo, en ik bedenk ook steeds redenen waarom het nu ff niet zou kunnen. Te weinig ruimte, geld, economie noem maar op. Maar bij mij geeft de doorslag het idee zo'n klein mensje te kunnen voortbrengen en opvoeden daar kan niks tegenop!
Succes met je keuze... grtjs Joanna

Hai,
Ik heb ook gewacht totdat mijn 3jarige studie klaar was. Op dat moment leek me dat het beste, maar nu twijfel ik daar wel eens aan. Wij zijn nu 6 maanden bezig en ik denk wel eens dat we misschien toch eerder hadden moeten beginnen... Er is altijd wel een excuus om het uit te stellen. Tijdens mijn opleiding zijn een hoop meiden bevallen en toch geslaagd! Maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft...
Liefs Waterman

Wij gaan in juni trouwen en wij willen ook heel graag kindjes.
Maar als ik nu zwanger zou zijn zou dat betekenen dat ik niet meer in mijn jurk zou passen.
Wij wachten dus nog heeeeel eventjes zodat ik wel in mijn jurk pas maar misschien toch een beetje zwanger ben.
Misschien is dat voor jou ook een idee dat je wel begint maar bijv als je nog maar een paar maanden moet doen van je cursus.

Succes,
liefs sil

Terug
Bovenaan