ik kan niet zolang wachten

hey meiden

had een pretecho (3d) gepland voor 25 aug. maar kan eigenlijk helemaal niet zolang wachten hahaha. dus heb haar gemaild of het over 2 weken kan, nog mooi ff voor onze vakantie aan. ben benieuwd of het kan, maar dat moet vast wel lukken :)

ben zooo benieuwd op wie ze gaat lijken, denken jullie dat dat al een beetje zichtbaar is met 22 weken?

xxx

Hi Debby,

Als ik jou was zou ik de echo niet voor de 24/25 weken doen. Reden is dat de 3d echo's dan minder mooi zijn, sommigen vinden t dan ook wat 'eng'. Ik heb mn vorige zwangerschap veel als testpersoon gefungeerd bij de echoscopiste in het zkh en de 3d echo's worden vanaf 25 weken wel echt heel gaaf!

Succes meid! ;)

Hier maken ze 3D/4D echo's en adviseren ze dat te doen tussen de 26 en 30 weken. 2D echo's tussen de 22 en 26 weken.
Zou het ook niet zo snel na de 20 weken echo doen omdat de periode tussen de 20 weken echo en de echo's die je aan het eind van de zwangerschap krijgt dan zo lang is. Bij 26-30 kun je dan tussendoor nog even spieken.
En volgens mij kun je dan nog niet zien op wie ze lijkt. Heb veel 3D echo's gezien maar toen de kindjes geboren waren zagen ze er toch echt heel anders uit.

Hee lieve Dbby,

Begrijp heel goed dat je niet kunt wachten, het is toch elke keer weer heel gaaf om je kindje te mogen/kunnen zien! Ik zelf heb het niet zo op een 3D echo (heb het bij m'n nichtje gezien en ik vond het een beetje griezelig) Maar ik weet wel dat je beter nog even kunt wachten, hoe moeilijk dat ook is.
De echo is idd het mooiste tussen de 26 en 30 weken maar goed....als je het graag wilt, en het kan, dan moet je het gewoon doen hoor! Wel vind ik dat het kindje bij de geboorte nooit echt lijkt op de 3D echo maar goed....Doe wat jou goed lijkt en het is toch leuk om te spieken.

Liefs Lynn.

Wachten is moeilijk. Maar iedereen heeft het hier al gezegd, hoe veer je bent, hoe mooier de 3D echo. Het gezichtje heeft dan wat meer vorm zoals het later ook zal zijn en is wat voller.

Je moet doen wat jou een goed gevoel geeft. Ik denk dat er zat meiden zijn die het eerder doen en ik weet zeker dat ook dat mooie plaatjes zijn. Veel plezier er mee. Ik denk dat het je wel een gerust gevoel geeft voordat je op vakantie gaat.

nou heb ff met het echo bureau gemaild, zij zegt ook dat je het beter tussen 24 en 28 weken kan doen. dus nu maar gezet op 11 aug. ben dan precies 24 weken. dus toch nog wat eerder maar wel meer te zien hihi. dit is nog te doen :)

xxx

Terug
Bovenaan