Ik kan niks meer binnen houden

<p>Hi allemaal</p><p>Ik ben nu 7+3 weken zwanger en sinds begin week 6 begon ik heel erg misselijk te worden al na 5 dagen werd het erger en nu hou ik al ruim 4 dagen geen eten of drinken binnen ik heb sinds 3 dagen emesafene zetpillen maar heb niet het idee dat het ook maar iets doet voor mij ik blijf alles zelfs water eruit gooien. Ik begin ook erg licht in me hoofd te worden wat gewicht te verliezen ( weeg al te weinig van mezelf) en ik plas nog maar 1 x per dag soms 2 terwel ik eerst erg veel begon te plassen. Heeft iemand pls tips om dit te stoppen ik heb honger en dorst en maak me wat zorgen moet ik de huisarts terugbellen of moet ik het nog afwachten ???</p><p>Groetjes jaimy </p>

Ben je al ingeschreven bij een verloskundige praktijk? Dan zou ik met hun contact opnemen, met deze warmte is het goed mogelijk dat je uitgedroogd raakt. Zij kunnen je dan wanneer nodig doorverwijzen naar het ziekenhuis. 
Veel succes ?

Herkenbaar helaas. Heb dezelfde klachten vanaf 5 weken en ben nu 18 weken. Het is belangrijk om te blijven controleren of je niet uitdroogd. Dit doen ze bij de verloskundige. Sterkte en hopelijk duurt het bij je niet zolang. 

Wacht er niet te lang mee, ik heb zelfde ervaren en was zeker geen pretje. Mijn verloskundige die vondt dat ik voldoende had aan kleine slokjes als ik maar wat dronk. Terwijl ze in het ziekenhuis zeiden dat ik echt uitgedroogd was. Laat staan met dit weer...succes 

Ik ben morgen 12 weken zwanger en heb dit ook gehad.
Het advies is toch om kleine slokjes te blijven drinken en te blijven eten( vla, koekje waar je ook maar zin in hebt).
Ik zat we op den duur zo doorheen van dat vele overgeven de hele dag dat ik naar se huisarts ben gegaan. Was in 3 weken tijd 7kg afgevallen. Nog steeds weeg ik 52 kg.
Ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Daar hebben ze me aan het infuus gelegd, urine en een bloedonderzoek gehad vooraf.
Na 2 dagen ben ik daarvan opgeknapt en kan nu wat meer eten.
Ook hoef ik nog maar 1x over te geven smorgens.
Ik zou echt morgenvroeg naar je huisarts gaan!

Terug
Bovenaan