ik kan nog steeds geen foto plaatsen!!!! grrrr!!

A

Anoniem

Guest
ik heb nog nooit een keer een foto van mijn meisje kunnen laten zien, omdat het bij mij steeds weer fout gaat.  

ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar.
wat doe ik fout?

Mejon

Dat weet ik niet... dan moet je even je handelingen hier uittikken en dan kijken of 1 van ons het je kan vertellen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

ja dat HAD ik dus ook steeds

mij is het gelukt via hyves
daar heb ik me aangemeld en dan kun je daar fotos uploaden kopieren en hier gewoon plakken

verder kan ik je niet helpen heb echt geen verstand van computers

heel veel succes

Als je hem ergens op internet hebt staan, wil ik het wel voor je doen.
Anders kun je hem ook mailen naar me. Ik hoor het wel als ik je moet helpen.
Sil

inderdaad moet je ons even uitleggen wat je doet dan kunnen we zien wat er fout gaat misschien.
Flauwe foto hierboven maar ik wilde zelf even kijken of het lukte en ik kan het niet wissen. Dit schatje kwamen we tegen op onze huwelijksreis in Costa Rica.

groeten Elke

Hier volgt nog een keer de uitleg
Je gaat naar imageshack.us
-   Je kunt dan uit je eigen bestand een foto halen
- Dan druk je op Host it
- Als dat is gebeurd, ga je op de onderste regel staan en kopiëert deze          (rechtermuisknop)
- Dan ga je terug naar hier en drukt op het bergje
  ( bij een vermelding van je cookies refreshen, gewoon weg drukken en opnieuw doen)
- Je gaat in de balk staan en plakt met je rechtermuisknop. Vervolgens haal   je de                    
schuine streep aan het begin weg!
- Vervolgens druk je op insert en als het goed is, heb je dan de foto.
- Wederom met de rechtermuisknop kun je de maten instellen.

even gekopieert mij is het ook al een aantal keer uitgelegt heb het nu maar opgeslagen

ik hoop dat het zo lukt

ik heb geen hyves.

ik dacht dat het ook gewoon moest kunnen als je een foto uit een map op je computer pakte.
ik heb dan bij de eigenschappen zo'n regel gekopieerd maar er wordt niks over gehaald.
ik zal het nog wel een keer proberen.

he super, het is gelukt!!!!! joepie!!!
dit is dus ons meisje tijdens het eten van haar fruithapje.

Terug
Bovenaan