Ik kan staan!!!!

En mijn mamma wordt er gek van!!! Sinds afgelopen vrijdag heeft mijn zoontje ontdekt dat hij kan zich kan optrekken aan de box en vervolgens staat hij. Alleen zitten kan ie nog niet, dus als hij eenmaal staat vindt hij het eerst wel leuk, maar vervolgens is het brullen. Ook als hij naar bed gaat is het brullen. Hij gaat dan ook (met slaapzak en al) staan en kan zelf niet meer terug naar b.v. zitten of liggen. Het is nu echt een klein handen bindertje.........Aan een kant wel erg leuk, maar ook zooooooo vermoeiend. En het gaat allemaal zo vreselijk snel. Hij is nu al 8 maanden......

Hi,
Wat schattig zeg, ik heb Lynn een paar weken geleden ook laten staan in de box, en snel foto gemaakt.
Lynn is vijf maanden en ik wilde graag een foto omdat ze altijd staat op schoot, vindt ze leuker dan liggen.
Lijkt me wel super om te zien dat ie al alleen kan staan, wel jammer dat ie nog niet kan zitten, heb je niet zo'n voedingskussen zodat ie kan oefenen, of zeg ik nu iets doms???

En als ie in bed lig gewoon klitteband aan laken en aan slaapzak, kan ie niet staan.
En natuurlijk is dit een grapje en vooral niet serieus bedoeld, voor het geval dat er mensen zijn die niet snappen dat ik dit echt niet meen!!!!!!!!!!!!!!!

Nee voor bed weet ik al helemaal geen oplossingen.
X

Oh ja, ik was even vergeten dat die fase ook nog komt: wel staan, maar niet meer kunnen gaan zitten. Oei, lastig!
Pyamabroekje aan met aan elkaar genaaide pijpjes? Hmm, nee lijkt me ook geen kindvriendelijke oplossing. Wie heeft wel tips??

Groetjes,
Daisy

Terug
Bovenaan