Ik kan wel janken.(heb ik ook gedaan hoor.)

A

Anoniem

Guest
Ik was helemaal blij, zoals ik vertelde was ik dus overtijd en dat was ik op 1x na nog nooit geweest.
Maar helaas, de blijdschap heeft 2 dagen mogen duren, vanochtend kwamen de tranen van mijn baarmoeder!!!
Ik was dus ongi geworden en ik kon wel janken. Ik weet het effe niet meer hoor, ga zo snel mogelijk een afspraak maken met de gyn. want ik trek het echt niet meer. Dit wordt ronde 34 en ik kan niet echt meer lachen. Vertelde mijn vriendin vandaag ook nog eens dat ze is bevallen....
Ik heb niet zoveel zin om op kraamvisite te gaan, maarja, anders is het ook zo lullig voor haar hè.
Ik had me nog zo voorgenomen dat ik me er deze maand niet mee bezig zou houden enzo, wat natuurlijk niet lukt; maar als ik dan ook nog eens 2 dagen te laat ongi word en dus stiekem al blij was en erg aan het hopen was..... het kwam erg hard aan.
Nou, ik ga maar even verder met verdrietig zijn en kijken of ik nog ergens een beetje hoop vandaan kan halen.
Groetjes Ikje.

Hoi Ikje,

Ik weet precies wat je voelt. Ik was namelijk ook een keer overtijd en ik had echt het gevoel dat het raak was dus ik zat ook al lekker naar babykleertjes en -knuffels te kijken en zo en toen bleek het niet zo te zijn. Maar dan komt de klap ook heel erg hard aan, als het niet zo is. Natuurlijk janken en na wat peptalk er weer met volle moed tegen aan.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte en houdt de moed erin meid.

Groetjes,
Sharon

He Ikje,

Dat is weer kl*te hé... Ik leef met je mee, dat jij het al 34 rondes uithoudt, vind ik sowieso al ongelofelijk... sterk van je.
Ik zou ook zo snel mogelijk een afspraak met je gyn maken. Ik denk aan je hoor!
Elke keer als ik de NOD- lijst bijwerk, heb ik altijd zin om erbij te schrijven: 'Alé dames, is het goed als we nu de dames die al langer dan 1 jaar bezig zijn laten voorgaan?' Maar dat gaat niet he, jammer... Ik wens het je toe hoor...
Kop op!

Liefs Erika

Terug
Bovenaan