ik kan wel janken!!

hoi meiden,

Vandaag dag 62 van mijn cycles, terwijl ik de eerste 6 maanden een cycles had van42-45. Vandaag weer getest en negatief! Mijn lichaam houdt mij voor de gek.. ik voel zoveel dingen dat ik steeds meer hoop heb, genoeg hoop om weeer met een positief gevoel een testje te doen, maar weer een klap in mijn gezicht; het is zo frustrerend, waarom kan ik niet gewoon ongi worden!!! laat het dan komen maar mijn temp is ook hoger dan normaal, ik snap er echt niks van.. toch blijf ik nog steeds die hoop hebben tot ik echt zie dat ik ongi wordt.
Kan iemand mij uit deze droom halen of kan ik net als Lieke veel later positief testen?

Hoor jullie reacties graag...

groetjes
Diana
 
Ik zit in hetzelfde schuitje..... Vertrouw mijn lijf ook niet meer... Wil ook dat dan de rode rakkers maar moeten komen, dan hoef je niet steeds hoopvol een test te doen en teleurgesteld worden.... Maar toch we houden ergens moed he?! Ja toch???
 
OOhh wat erg die onzekerheid
Waarom ga je niet langs je ha
misschien heeft die er een verklaring voor.
Ik wens je veel sterkte
en geef de moed niet op he

veel liefs
Brenda
 
Hoi Diane,
Ik begrijp dat je je klote voelt zeg, elke keer toch stiekem weer die hoop en dan weer niet, je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Ben je al bij de dokter geweest????

Liefs, Ank
 
Ooo meid,

Ik vind het echt rot voor je. Voel me haast schuldig als je mijn naam erbij zet (wat niet zo is en je begrijpt het vast niet verkeerd). Ga inderdaad naar de ha toe en vraag of hij een bloedtets wil doen bij je. Dit duurd alleen wel 5 dgn voor je de uitslag hebt (tenminste bij mij). Dan weet je het helemaal zeker... Ik wou dat wat voor je kon doen en voel echt met je mee, omdat ik zo goed weet wat je doormaakt. Wat is je tempratuur?? Die van mijn is nu steeds 37.5. Ikblijf voor je duimen en hopen!!

Liefs Lieke
 
mijn advies is ga naar de ha die kan je doorverwijzen naar de gyn en dan dan je met behulp van primolut en clomid je cyclus "normaal" reguleren, zo'n lange cyclus is een goede rede voor doorverwijzing ik had dat nl. ook.
veel succes!
 
Dank jullie wel meiden voor jullie steunende woorden.
Ik ben inderdaad naar de ha geweest en zij heeft mij doorverwezen naar de gyn. kan pas over 2 maanden daar terecht. Ha heeft niet eens de moeite gedaan om mij te onderzoeken of voor een urine of bloedtest om er gewoon zeker van te zijn dat ik niet zwanger ben. Ik was echt teleurgesteld omdat je een beetje aan je lot overgelaten wordt ( zo voelde ik dat wel).
Verder Lieke , mijn temp is normaal aan het begin van de cycles 36.1 a 36.2 en nu 36.7 soms hoger.
Maar goed meiden, ik heb voor mezelf besloten om even niet te komen hier, enhet een beetje van me af te zetten, ga niet meer temperaturen niks. Ik ben moe,een beetje zat. Mijn leven staat hierdoor stil, en er zo mee bezig te zijn is ook niet echt bevordelijk.
Ik wens jullie het allerbeste en veel sterkte met het zwanger worden.

Groetjes
Diana
 
Terug
Bovenaan