ik kan werkelijk geen KOTS meer zien!

Gek wordt ik er van. 3 jongens ziek, mijn man ziek
Vanaf zaterdag is het enige wat ik zie en hoor...KOTS  ... en laten we niet vergeten...ik RUIK het ook de hele dag! Aangevuld met hele dunne diarree en alle bij behorende geluiden en luchten.
Gisteren dacht ik dat Sam een beetje opgeknapt was. Hij was weer tierig en wilde 's avonds weer eten...
Het is mijn zingavond, dus ik had alles keurig op bed, inclusief papa en ben dus lekker gegaan..Mama wil tenslotte ook wel eens wat anders als KOTS en diarree.

Kom ik thuis om half 11 zit Papa beneden met Chris, die huilde.
Ik hem rustig gemaakt en naar bed gebracht, troep opgeruimd en rond kwart over 11 wil ik naar bed gaan. HIer liggen Sam en Mick die al aan het opknappen waren, zodat Papa even rustig op zolder kon liggen en een goede nacht kon   maken.

Ligt mijn hele slaapkamervloer onder de KOTS, mijn bed onder de KOTS, zelfs tussen de lattenbodem....en Sam onder de KOTS...terwijl hij gewoon sliep.
Weet niet het hoeveelste bed het nu is dat ik deze week sta te schrobben en in de was moet gooien, maar ik wordt er zo langzamerhand helemaal gestoord van!

Zo...uitgeklaagd
Pascal

He meid wat enorm balen!!! Kan me voorstellen dat het je de oren uit komt!! Succes met het verder verzorgen van je lieve zieke mannen. Hopelijk krijg jij het niet!
Groetjes, Esther.

Hoi hoi,

Wat vreselijk vervelend zeg ! En dan ook nog alle mannen ziek ! Lekkere thuiskomst na Disney.
Heel veel sterkte en hopelijk word je zelf niet ziek

Knuffel Jolanda

Ohohoh, wat een narigheid............ Soms zou je toch heeeel even wensen dat je een snipperdagje zou kunnen opnemen als mama! Heel veel sterkte meid, hopelijk zijn ze alle vier heel snel weer de oude en kun jij je even laten verwennen door het hele spul (met dikke knuffels zonder snot, frisse kusjes en lekker geurende, gezonde  jongenslijfjes).

Tot die tijd: Beterschap voor allemaal!

Liefs
Susan

Sorry dat ik het zeg maar wat een ellende! Ik heb met jullie te doen... Heel veel sterkte en beterschap voor het hele gezin en een HELE DIKKE PLUIM voor moeders!

Als je daar niet KOTS-ziek van wordt... Ohw.... ik vond 1 kotsend kind 1 dag en 1 nacht al vreselijk! Nou, ze bouwen in ieder geval weerstand op, maar dat is ook het enige positieve wat ik voor je kan bedenken!

Heeeeel veeeeel beterschap!!

Ellen mv Julian

Oh wat een onwijs vervelend is dat..
Hoop niet dat je er zelf ook zo ziek van gaat worden straks met al die bacterieen en ziektebacillen.
Scheelt dan kun jij je straks door hun allemaal laten verwennen.
Maar je verdient wel een dikke knuffel hoor....

liefs van sandra en annique

Terug
Bovenaan