Ik kap ermee!

Hoi Mieden,
Wonderen bestaan misschien maar het gaat mij in ieder geval voorbij. Zoals het kopje al zegt: Ik stop met proberen zwanger te raken. We zetten er een punt achter. Ik kan het niet opbrengen om nog langer elke maand tussen hoop, wanhoop en teleurstelling te leven. Hoewel mijn wens voor een derde kindje heel erg groot is (ik weet dat het voor sommigen over komt als een luxe probleem, sorry) denk ik dat ik nu toch meer rust krijg, ondanks het verdriet. Dat laatste moet ik "gewoon" proberen een plekje te geven. Het kost me te veel moeite om positief en opgewekt te blijven door het bijna obsessieve verlangen en daarmee doe ik mijn kinderen, man en mezelf te kort. Dus dames, heel erg veel dank voor de herkenbare verhalen en steun. Ik wens voor iedereen die een kinder wens heeft, al is het de eerste of de vijfde, dat deze uit mag komen. Allemaal heel veel geluk!
Ik zal wel blijven meelezen hoor!
Liefs Els

hoi els,

ik wil echt wedden dat als je straks alles hebt laten varen, je toch ineens zwanger bent, dat hoop ik voor je. Intussen kan ik alleen maar zeggen dat ik het een moedige beslissing vindt, en wel heel erg nodig. Bij mij werd zwanger worden ooit ook een obsessie, dus ik weet waar ik over praat. Pas toen ik alles had laten varen en dacht: nou dan maar niet was ik toch ineens zwanger en dat na 10 jr ellende en nog wel spontaan ook.

gr en liefs

sandra

p.s. geniet van alle dingen die het leven WEL te bieden heeft toch?

beste els ik kap er ook mee elke maand weer die teleurstelling te moeten doorstaan ik kan er niet meer tegen .zoals jij ook al zei je gezins leven gaat er onder leiden maar zo is het wel els.ik heb 2 kindere uit me eerste huwelijk.en ben gelukkig weer hertrouwd met een hele lieve man.we zijn nu al weer bijna een jaar bezig en het wil maar niet lukken.ik was gistere 3 dagen overtijd en we dachten dus dat het eindelijk zo mocht wezen.maar ja daar komt het al ik ging nog even douchen voor ik ging slapen en ja hoor daar was het weer.de grond werd onder me voeten even weggevaagd we waren weer terug bij af.we hebben nu besloten om ons ergens anders op te vestige op me gezin en me huisdieren.moet in decmber weer terug naar me gyn en dan zien we wel wat hij er van zeg.maar stikum hopen we toch dat het in de tussen tijd er nog wel van komt maar ik heb nu het gevoel van laat maar even ik wil nu alleen maar janken.knuffels van pepe.maar we laten de moet niet zakken hoor.

Ik ga niet spontaan zwanger worden want we gaan voorbehoeds middel gebruiken. Anders hou je toch elke maand hoop, dan kan je het toch niet loslaten. Dus het is echt over!
En reken maar dat ik ga genieten van wat het leven me wel te bieden heeft!

Terug
Bovenaan