ik kijk uit naar ....

de periode van nesteldrang...

klinkt raar ...maar ik zie er echt naar uit dat ik smorgens druk loop te poetsen en heel t huis lekker fris is

er komt me namelijk niks uit de handen....ben zo lusteloos..heb totaal geen energie....echt een blleeehhh gevoel!!

als ik een wasmand van beneden nar boven moet brengen heb ik al t gevoel dat ik een marrathon heb gelopen...en dan moet ik ook nog al die was weg leggen...

god wat klaag ik niet?...haha...

Ik denk dat dit voor een hoop mensen erg bekend voorkomt. Maar goed we moeten natuurlijk wel wat over hebben voor ons wondertje :-D

Gelukkig ben ik een soort van gewend aan de moeheid dus doe ik tussendoor nog wel wat dingen.

Zooo herkenbaar. Ik heb wel nesteldrang, maar niet genoeg energie om er wat mee te doen :(
Wie weet komt dat nog. Of pas als de kleine een half jaar is ;)

Bij mij is het al toegeslagen, haha. De afgelopen weken kwam er ook niets uit mijn handen. Als mijn dochtertje haar middagdutje deed, lag ik ook te pitten op de bank. Maar sinds een weekje......is de energie een beetje terug. Ben al begonnen met het opruimen van de kamer waar onze dochter naartoe gaat. En heb net de keuken gepoetst. En nu weer even lekker genieten van het zonnetje. Daar hebben we dan ook weer een goed excuus voor....toch?

Heel in de verte heb ik het af en toe :D
Maarjah, het is nog zulk mooi weer dat ik echt naar buiten ben als t ff kan...Tank vol en gas erop is t tot nu geweest...
En moet eerlijk zijn, savonds ben ik echt te lam om wat te doen...
Voordeel is dat niemand er last van heeft dat t hier beetje bende is {lijkt wel n studentenhuis}...

Ook is t strax verhuizen..dusss ik mik meer weg als dat er binnenkomt tegewoordig...ook wel makkelijk...niet in de kast tegen de muur, maar in die grijze tegen de schuur!!

Maar k zie wel onwijs op tegen de verhuizing...ook al ben ik aan het minderen...ppfff...t idee alleen al...bahbah...

Heel herkenbaar. Die lusteloosheid heb ik ook gehad, maar sinds een week gaat het een stuk beter en ben ik bijna elke dag aan het poetsen. Alleen sinds maandag lukt het niet omdat ons dochtertje ziek was/is, dus moet ik iets doen als ze in bed ligt.
Ik heb ook zin om het kamertje iets op te knappen maar daar zijn toch een paar mannenhanden voor nodig. Ik durf niet echt in de muren te boren...

Ik wil het ook graag doen, maar mijn energie is ook nogal snel op, dus zal het in stapjes moeten doen. Gelukkig is mijn zo lief om me te helpen, scheelt mij weer in de energie!

Terug
Bovenaan