Ik kom er niet uit!!!!!

Lieven meiden

Het is zowat het gesprek van de dag. Welke naam krijgt ons meisje....
We hebben er 3 die wel leuk vinden maar geen keuze in kunnen maken.
We willen dat het bij Rens past en bij de achternaam Nieborg. Ook krijgt ze een 2naam dat is Britt (van mijn opa bart en oma riek = samen Britt)
De drie namen zijn...
Maud
Isa
Saar

Kunnen jullie helpen of eventueel een naam noemen die er ook leuk bij is, misschien hebben we daar nog niet aan gedacht....

Thnx meiden, misschien ben ik straks heeeeeel erg geholpen ;-)

Liefs Sam

Hai Sam,

Moelijk he? Ik moet zeggen dat ik Saar een hele leuke naam vind en ik denk dat 'Saar Britt Nieborg' prima kan! Mooi dat jullie als 2e naam een vernoeming gebruiken naar opa en oma. Overigens gebruikt je die 2e naam natuurlijk niet veel.

Saar Nieborg! Ja, mooi en past ook leuk bij Rens.

Ik heb even geen inspiratie voor andere namen maar jullie komen er vast wel uit. Je hebt nog even.

Liefs Lynn.

Hoi Sam,

Ik ga het er tot nu toe nog niet gemakkelijker op makken maar ik zou gaan voor Isa Britt Nieborg.

Vindt het ook erg leuk passen bij Rens.
"Kijk Rens eens trots zijn op zijn zusje Isa"

Succes met het verzinnen van de naam. (Vind Saar trouwens ook erg leuk hoor, maar vind Isa beter de 2e naam passen). Oh oh namen zijn zo persoonlijk.

Liefs

Ik vind Saar fantastisch!!! Heel erg meisje-meisje maar toch ook stoer. Maud vind ik ook heel erg leuk! En beide namen kunnen met de naam Britt en passen bij Jens. Isa vind ik er persoonlijk wat minder goed bij passen, maar ik ben meestal niet zo'n fan van namen die eindigen op een -a...
Succes met kiezen, ik zou voor Saar gaan!! ;)

Ik zou voor saar of maud gaan. Ze hebben 4 letters, net als rens en 1 lettergreep. Isa niet, twee lettergrepen. Vind ik zelf minder klinken. Beide kunnen ook bij Britt. Succes

Ik zou voor Britt gaan al eerste naam ;). De drie namen roepen bij mij allemaal associaties op. Vind Britt wel erg leuk! Sorry, ik help je alleen maar van de wal in de sloot.....

Ik ga hier echt geen uitspraak over doen, het wordt alleen maar moeilijker kiezen, haha!
Heel veel succes en ben benieuwd wat t uit eindelijk wordt!!
Kus Anneke

Terug
Bovenaan