Ik kom erbij.. en gelijk een vraagje

Hallo!

Ik kom overgewaaid van het februari-forum, want op 27-02-2007 is onze prachtige dochter Senne Yarah geboren. Op dit moment wennen we nog aan ons nieuwe ritme en genieten we vooral van ons lieve meisje.

Ik heb gelijk een vraagje: hebben jullie originele ideetjes voor een bedankje aan de verloskundige en de kraamzorg?

Groetjes,
Dionne
(Op febr.forum bekend als Lyanne)

Zo meid, je zit alweer vroeg op het forum! Proficiat met de kleine. Gaat alles goed?
Het is hier harstikke leuk op dit forum, dus welkom.
Tsja een origineel idee... Nu nog even niet, maar ik zal eens nadenken.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

hoi dionne
gefeliciteerd met je dochter!en welkom hier natuurlijk.
en bedankjes...,tja,erg persoonlijk denk ik.wat dacht je van een kaartje met een foto en/of voetafdrukje van je kindje?die hangen ze dan aan de muur en is leuk om naar te kijken.je kan ook wel een leuk prulletje kopen of maken,maar die verdwijnen toch vaak in de la.ook jammer van de moeite toch.
groetjes!

Hoi Dionne,

Welkom!

Mijn vk zit zelf ook nog in de kleine kinderen, dus i.p.v. een cadeautje voor haar heb ik een cadeautje voor haar kinderen gekocht... Vond het wel grappig, een cadeautje voor haar kinderen omdat zij geholpen heeft mijn kind op de wereld te zetten. En zelf ben ik ook minstens net zo blij met spullen voor mijn kleintje als met spullen voor mezelf. Maar ja, moet je vk wel kinderen hebben natuurlijk...

Groetjes,

Eveline
mama van Esther sinds 17 - 01 - 2007

Terug
Bovenaan