Ik kom even kijken hoe het met jullie gaat

A

Anoniem

Guest
Dag lieve meiden. Hoe gaat het nu met jullie allemaal?
Ik ben een tijdje niet geweets, want ik snapte niks van het nieuwe forum, maar ik ben er weer.
Ik ben nu inmiddels 7 weken zwanger, maar ik voel me totaal niet zwanger. Heb helemaal geen klachten en dat vind ik best eng. Ben bang dat er misschien niks meer zit ofzo?

Maar hoe gaat het met iedereen? Kaa, weegschaal en de rest die ik vergeet.

Liefs Yvette

Hoi Yvette,

Zegt niets hoor dat je geen klachten hebt kan ook later nog komen maak je geen zorgen!
Ik ben ook al een tijdje niet op het forum geweest en ik snap er ook niet van hier.
He succes met zwangerschap en geen zorgen maken he

Liefs niempie

Hi Yvette,

Leuk dat je hier even een kijkje neemt. Het is inderdaad een stukje lastiger geworden om op het forum te komen, maar na een paar dagen begint het wel te wennen.

Ik kan me voorstellen dat je het gek vindt dat je niks voelt, je verwacht er heel veel van te merken, maar dat is natuurlijk niet bij iedereen zo. Hopelijk krijg je ook weinig klachten, dat zou fijn zijn. De hele dag boven een toiletpot hangen lijkt me ook niks.
Maar ik denk ook niet dat je je echt zorgen hoeft te maken, maar als je dat wel doet, is er dan niet iemand die je daarover kan bellen, huisarts of verloskundige ofzo? Wanneer krijg je je eerste echo?

Groetjes,
Sandra

Hé Yvette,

WWWHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben blij dat ik je gevonden heb joh
Had je n.l. gefeliciteerd op het oktoberforum ( in het begin toen er nog geen novemberforum was geloof ik ) en toen ik even later weer keek was het forum veranderd en kon ik je niet meer vinden en wist ik dus ook niet of je mijn berichtje wel gelezen had!!!!!!!!!!
Ben zo blij voor je dat je zwanger bent ( nu ik nog hahaha )
geniet ervan hé.....kan me voorstellen dat je je "raar" voelt aangezien je niks voelt eigenlijk....lijkt mij ook heel vreemd, je zit nu in de spannende  tijd totaan de echo....weet je al wanneer je die krijgt????

Nou meis, doe het rustig aan en hopelijk mag ik je deze maand volgen...heb een beetje van dat zwangervirus van je opgesnoven  haha

Hou je me wel een beetje op de hoogte?? zou dat leuk vinden aangezien we natuurlijk een aantal maanden elkaar hebben gesteund enzooooooo,

nou, ik ga erweer vandoor....dus nog een keertje GEFELICIFLAPSTAART hoor

Liefs Kaa

Joepiedepoepie !!!! Yvette !!!! Van harte gefeliciteerd !!!! Ik heb het volgens mij gemist dat je zwanger bent maar even goed ben ik hartstikke blij voor jullie en inderdaad wanneer heb je je eerste echo ??? Dan kunnen jullie in ieder geval zien dat jullie zwanger zijn !!! Lieve Yvette en hubbie, ga er onwijs van genieten en laat af en toe nog eens wat van je horen !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan