Ik kom gezellig met jullie meekletsen!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ingrid en ik kom gezellig met jullie meekletsen, als dat goed is!

Ik heb een zoontje van 4,5 en ben nu zwanger van de 2e. En dat terwijl wij eigenlijk hadden besloten het bij 1 kindje te laten. Maar ja, het bleef toch kriebelen! Ben nu 10w5d en op de gebruikelijke kwaaltjes na, mag ik niet klagen.

Ik ga nu maar eens mijn bedje opzoeken, tot gauw!

Groetjes
Ingrid

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap..
We schelen maar 1dag dan, ik ben 4mrt uitgerekend van mijn 4e kindje!!
En leuk hoor, toch een 2e kindje, veel gezelliger toch!?!

Gr MJ

Hoi dames,

Inderdaad, mijn uitgerekende datum is 6 maart. A.s. vrijdag ga ik voor de 2e keer naar de verloskundige, hopelijk kunnen we het hartje dan horen! Mijn zoontje gaat dan mee, dus dat zou wel super zijn!

Hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes? Begint het ook langzaam wat af te nemen, die misselijkheid en moeheid, of nog niet?

GR Ingrid

Hoi Ingrid,

Wat grappig dat we dezelfde datum hebben. Vrijdag ben je dus dan al 11,5 week!
Ik heb tot nu helemaal geen kwaaltjes meer. Tja, de bandenpijn maar verder niet.

En jij ?

Gr. Chantal

Hey Chantal,

De kwaaltjes nemen gelukkig wel wat af. Ik ben niet meer zo misselijk en ook de vemoeidheid wordt wel minder. Alleen heel veel last van mijn rug en mijn bekken. Daar heb ik in de eerste zwangerschap ook veel last van gehad en de jaren daarna ook nog. Ik loop nu bij de fysio en doe weer fanatiek mijn oefeningen. Hopelijk gaat het snel beter!

Gr Ingrid

Hey Chantal,

De kwaaltjes nemen gelukkig wel wat af. Ik ben niet meer zo misselijk en ook de vemoeidheid wordt wel minder. Alleen heel veel last van mijn rug en mijn bekken. Daar heb ik in de eerste zwangerschap ook veel last van gehad en de jaren daarna ook nog. Ik loop nu bij de fysio en doe weer fanatiek mijn oefeningen. Hopelijk gaat het snel beter!

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan