ik kom hier ook eens meedoen!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Een paar meiden zullen mij nog wel kennen,ik ben Swinnie en kom van het zwanger worden en van het juli forum.
Onze zoon Luuk is 28 juli geboren.
Ik ben nog af en toe op het juli forum,maar daar is het erg rustig,vandaar dat ik hier maar eens kom kijken!
Ik geloof dat het hier wel gezellig is!!
Ik weet alleen niet of ik veel zal reageren,want het is nogal wat drukker ineens met een kleine erbij...hahaha..maar wel erg leuk!!!

Tot gauw!!Liefs,Swinnie

Hoi swinnie,

Gezellig dat je met ons komt meekletsen.
Ik ben jacy, 26 jaar moeder van Shenaya (30-09-02)
en Kayran (03-08-07). Nou meid welkom op deze forum.

Grt Jacy

hey swinnie het was inderdaad erg stil op het juli forum dus ik ben ook maar eens hier gaan kijken. ik heb het zelf ook erg druk gehad. fenna is 26 juli geboren en 27 juli is mijn moeder overleden. dus we hebben veel moeten regelen. gelukkig heeft mijn moeder haar eerste klein dochter nog kunnen zien. maar het valt allemaal niet mee. het is allemaal zo dubbel. maar gelukkig sleept mijn kleine meid me er door heen.

hoop je snel nog es te spreken hier
groetjes nancy

Halo Swinnie en welkom...
jouw zoon is opdezelfde datum als mijn dochter geboren leuk. Ik was van het aug forum maar Kyra kwam drie weken te vroeg, ik heb dus zo nu en dan ook bij het Juli forum meegelezen en je naam komt me idd bekend voor..
Groetjes Sandra

Hoi Swinnie,

Leuk dat je ons hier komt vergezellen.
Mijn zoontje is ook van 28 juli! Ik was uitgerekend op 2 augustus maar Sven had het wel gezien daarbinnen en is dus een paar daagjes eerder gekomen.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Swinnie..
Jij ook hier?..hahaha
Het is inderdaad wel gezellig, en wat drukker dan bij het juli-forum.
Alles oke?
Hier wel..net een feest weekend van onze oudste gehad, is nl morgen jarig..Dus alvast gevierd.
Morgen trakteren op school, en zaterdag haar kinderfeestje.Altijd gezellig, maar ook erg druk..Wel konden we lekker buiten zitten...gelukkig maar.Geloof dat de voorspelling zegt dat de herfst er aan komt..jammer he?
Spreek je later..
Liefs R

Terug
Bovenaan