ik kom jullie vergezellen

A

Anoniem

Guest
hoi

Ik ben wendy 24 jaar en heb vanochtend test gedaan en ja hoor zwanger na de eerste ronde weer!vorige keren ook gehad echt niet normaal gewoon,maar goed morgen even ha bellen en wachten op de echo krijg er ook extra omdat ik al een keertje een kindje heb gehad met open ruggetje.als het goed is ben ik nu dus 4 weken zwanger nrmale cuclus gehad van 28 dagen.Maar ik zal jullie op de hoogte houden gr wendy

hoi,

gefeliciteerd!!!!
spannend voor je de echo!!! wanneer kunnen ze zien/weten of dit kindje geen open ruggetje heeft??

groeten missC morgen 10 weken

Hallo Wendy,

van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap tegemoet gaat.

Groetjes Anne
38.4 wk zwanger

Hoi!

Gefeliciteerd! Spannend allemaal.

Groetjes Rinske 12wk 3d

quote: missC reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2007 20:01:15'));

hoi,

gefeliciteerd!!!!
spannend voor je de echo!!! wanneer kunnen ze zien/weten of dit kindje geen open ruggetje heeft??

groeten missC morgen 10 weken

hoi

'vorige keer met mijn tweede zwangesrchap heb ik bij de 7,10,15,18 weken een echo gehad en toen konden ze al bij de 15 weken echo al wel zien dat er niets ernstigs was en bij de 18 weken konden ze het helemaal uitsluiten gelukkig en het gesclacht hebben ze toen ook gezien,wel spannend weer hoor je hoop toch net als een ander dat het maar weer goed mag blijf gaan.maar goed komt goed laat het allemaal weten gr wendy

Hoi Wendy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap,ik ben ook meteen zwanger geraakt dat is toch ook wel erg bijzonder he,Ik ben zelf uitgerekend in augustus en verwacht een zoontje erg leuk vind ik dat.

Groetjes Bernice(18w+2d zwanger,augustus forum)

Hoi Wendy,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan