ik kom maar weer eens kijken

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, ik ben een poosje weg geweest van het forum, was te veel bezig met zwanger zijn.
heb twee maanden geleden vemoedelijk een heel vroege miskraam gehad.
het werd me even te veel en besloot een poosje het forum te laten voor wat t was.
ben sinds september 2006 bezig voor een 1e kindje.
maar sluit me weer gezellig aan , het is toch wel heel verslavend
liefs meis 77

Hoi meis77

Welkom terug

het is ook verslavend ik zit er eigenlijk pas een dikke maand op maar de leuke reactie is toch wel leuk om te lezen maar ook de minder leuke dingen en de ervaringen van iedereen.

Wij zijn ook vanaf sept 2006 bezig voor ons 1ste kindje.
ben alweer 3 weken overtijd maar de test van vanmorgen was weer neg.

hoe zit het met jou heb je een regelmatige cycles?
Ik zit tussen de 30 en 32 dagen.

groetjes danielle

hey daantje,

leuk dat je reageert!
ook september lees ik , wat duurt wachten lang heh hahaha..zeker als je zo graag wilt!
ik had voor die vroege miskraam een perfecte cyclus van 28 dgn.
helaas daarna niet meer zo regelmatig het werd toen 45-35 en nu de laatste keer 33
dus gelukkig loopt ie weer terug nu!
drie weken en dan negatief..vertel mij wat ik heb dat ook gehad , heel vervelend!!
ik hoop dat je hcg hormoon gewoon nog laag is en dat je uiteindelijk toch positief zult testen!!!
liefs meis77

hoi meiss77

hoe is het ermee?
met mij is er nog geen nieuws.
ik moest van de ha wachten tot de 25 ste omdat ik misschien wel een ongi kon overslaan. dus ik wacht in spanning af.   bij elk steekje in mijn buik denk ik dat ik ongi moet morden en dan ren ik naar de wc en dan is er niks. ik maak me zelf een beetje gek en nu moet ik ook nog een week wachten van de ha.
het is maar goed dat het meer meiden hebben dan kunnen we elkaar teminste een beetje steunen.

bij jou nog wat nieuws??

groetjes danielle

Terug
Bovenaan