ik kom me eigen even voor stellen

Hallo dames,

ik ben suzanne 26 jaar moeder van een zoontje(5jaar) en vorrige week 3 poistieve testen van clear bleu, vorige week dinsdag de eerste test gedaan, deze was heel licht van streepje, wat me erg onzeker maakte en volgende dag nog 1, was nog heel licht, dus maar even een paar dagen gewacht en de laaste af gelopen zondag getest, en deze was duidelijk positief.
ik ben zelf erg onzeker door dat ik met de geboorte van mijn zoontje een postnatale depressie had gehad. ik zou eigenlijk pas 10 mei de 1ste echo krijgen, maar daar me onzekerheid en het eerst wil zien, krijg ik de 1 ste echo 25 april, vroeger kon niet omdat ze dan het hartje niet konden laten te horen, daar het dan te vroeg voor is. ben heel blij dat ik toch weer zwanger ben, ondanks de vorrige postnatale depressie van 5 jaar geleden. we zijn wel bewust zwanger geworden, en ik iedere maand ook op controle ga bij de dokter, hoe het gaat en hoe ik me voel. voor de zekerheid, voor als de postnatale depressie terug komt, wat ik zelf denk dat het niet gebeurt, omdat ik super blij ben dat ik zwanger ben.
en er ook zeker van ga genieten.

liefss suzanne

Hai Suzanne,

Welkom bij de club meid! Leuk!! :) Gefeliciteerd!!
Wat een verleden heb je op gebied van zwanger zijn en vooral daarna....Gelukkig begrijp ik dat het weer helemaal lekker gaat.....Wel goed dat je onder controle blijft een vooral heel fijn dat je toch eerder terecht kunt voor een eerste echo?

Hoever ben je dan? En wanneer ben je uitgerekend?
Leuk ook voor je zoontje dat hij een broertje of zusje krijgt. Probeer ondanks je onzekerheid toch lekker te genieten en je zal merken.....wij zijn allemaal (soms) onzeker. Lekker mee schrijven en kletsen en er is altijd wel iemand met een luisterend oor, advies of een tip(s)

Geniet! Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Dankjewel, ik ga ook zeker genieten.
volgens de berekening ben ik nu tussen de 5 en 6 weken en uit gerekend op 9 dec 2012, maar dat weet ik over een paar weken pas zeker via de verloskundige. dus echt spannend allemaal, mijn zoontje vind het super leuk allemaal, en ik daar dan ook extra van kan genieten!!!

liefss suzanne

Terug
Bovenaan