Ik kom mij hier melden

Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben een zoon van 15 maanden en we willen graag een 2e kindje. Nu was ik in onze huwelijksnacht zwanger geraakt maar helaas is dit niet goed gegaan. Afgelopen vrijdag ben ik gecuretteerd omdat het vruchtje gestopt was met groeien met 7 weken en 4 dagen. Hier kwamen we achter met de termijnecho. Ik zou op dat moment 10 weken moeten zijn.

Dus een miskraam, maar nog wel een wens voor een 2e kindje! Vandaar dat ik me hier kom melden. Ben nog niet helemaal mezelf, maar de wens is sterk. Als ik weer een beetje op orde ben, gaan we ervoor!

Liefs Sabien

Oh meid wat vreselijk voor je, weet hoe je je voelt. Ik heb een miskraam gehad eind januari bij 11 wk, gestopt met leven. Ook curettage gehad ( 2x in een week zelfs) Voor je jezelf bent duurt echt nog wel een tijd. Kan er soms nog steeds om huilen. Vooral omdat ik nog niet opnieuw zwanger ben en nu al 35 wk zou moeten zijn. Die uitgerekende datum daar zit ik echt tegenaan te hikken. Meid neem de tijd om dit verlies te verwerken en ja de drang voor een nieuwe zw.schap wordt steeds sterker. Wij wensen ons 4e kindje, zouden het echt geweldig vinden als het weer zover mag zijn. Sterkte lieverd en dikke kusXXXX

heey meid

wat rot maar wil je veel sterkte wensen ik heb ook miskraam gehad in 203 dan wel maar ook curretage en heeft bij ons 7 jaar geduurt voor ik weer zwanger werdt ik ben nu 30 weken en 4 dagen zwanger van ons derde wondertje hoop voor je dat je het een plaatsje kan geven en je lichaam wel laat rusten en dan er weer voor gaan wil je er veel succes en sterkte wensen

groetjes tamjoh

Hoi,

Wat lief dat je het vraagt! Het gaat lichamelijk prima, al krijg ik nog wel last van krampen als ik teveel hooi op mijn vork neem ;-)

Verder zit ik momenteel niet lekker in mijn vel. Ben chagrijnig en heb een zeer kort lontje. Dat is niet echt prettig voor mijn omgeving en zeker niet met het oog op volgende week: dan gaan we met de hele (schoon)familie op vakantie.

Vind het enorm jammer dat het mis is gegaan (en dat is nog zwak uitgedrukt) maar ik weet dat ik ook niets te klagen heb, omdat ik beide keren snel zwanger was.
Nu dus bijkomen en dan weer opnieuw ervoor gaan!

Hoe gaat het met jouw zwangerschap, kun je er al een beetje van genieten?

Liefs Sabien

Terug
Bovenaan