ik kom mij voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik kom mij even voorstellen omdat ik nieuw ben.
Ik ben Di Silva, 31 jaar, getrouwd en meer als 6 weken zwanger van ons eerste wondertje.
Het is allemaal superspannend maar ik ben ook wel eens onzeker omdat ik mij de ene dag goed voel en de andere dag heb ik buikpijn (van die steken) pijn in mijn borsten en verschrikkelijk moe.
We hebben het al aan iedereen verteld en we krijgen uit alle hoeken cadeaus en knuffels, zo lief!

Ik wens iedereen een hele goede zwangerschap toe!

Liefs
Di Silva

Hoi Da Silva,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook je eerste! Dat geldt voor ons ook......... spannend hè?

Ik ben Suus, 36 jaar en getrouwd. We zijn in ronde 12 zwanger geraakt. Ik ben  nu 5 weken en 1 dag zwanger, dus dat is nog heel pril.
Ben soms ook best wel onzeker; heb soms ook van die steken. Ben blij als ik die eerste 12 weken goed doorkom...... dan pas vertellen we het de familie enzo!

Succes en ee mooie tijd!

Groetjes,

SUUS

hoi hoi.
gefeliciteerd echt heel leuk, je schreef toch ook op het zwanger worden forum???
Die steken herken ik direct heb het tot nu toe nog steeds maar alles is hartstikke goed,dus maak je maar niet te druk hoor...gewoon lekker gaan genieten.
liefs bianca (10wk4dgn)

Hoihoi,

ik herken ook wat je schrijft hoor! Ik heb ook regelmatig last van steken en buikpijn (voelt als soort menstruatiepijn). Maar ik ben nu al 12 weken zwanger en vind het ook nog steeds spannend... Hoewel ik al wel twee echo's heb gehad (één met 6 en één met 10 weken). Wij hebben het ook met 6 weken aan een heleboel mensen verteld, want dat goede nieuws konden we niet voor ons houden.
ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje!
Groetjes Cindy

Hallo iedereen,

Ook ik wil mij even voorstellen. Via via ben ik op deze site terecht gekomen en omdat ik het heerlijk vind alles te delen, wil ik graag mee doen aan dit forum.
Ik ben 10 weken zwanger en heb maandag 9 januari mijn eerste echo.
Ik kijk er ontzettend naar uit bevestigd te krijgen dat er echt leven in mijn buik zit!
Er gaan namelijk van allerlei doemsenario ´s door mijn hoofd. Niet in het aller minst ondersteund door allerlei doemverhalen van allerlei vrienden-familie diens kenissen waarbij de zwangerschap vreselijk misging!

Ik geniet van iedere minuut, maar vind het ook zo surrealistisch dat er echt een leven in  mijn buik groeit! Het forum helpt me echt beseffen dat ik echt zwanger ben. Ik hoop dan ook gezellig mee te doen aan alle leuke discussies! En wens iedereen natuurlijk een heerlijke zwangerschap toe!

Liefs Mijn

bedankt voor jullie lieve reacties.
Het klopt, ik heb hiervoor geschreven op het "zwanger worden" forum, een paar maanden lang.

Ik ga op 17 januari voor mijn 1e controle naar de vk. Mijn man en ik zijn  razend benieuwd en kijken er helemaal naar uit. De weken kruipen  voorbij...

Ik wens iedereen veel plezier en vooral een hele goede zwangerschap  toe.
Het is echt heerlijk om zwanger te zijn; ondanks mijn kwaaltjes ben ik apetrots!

Liefs
Di Silva

Terug
Bovenaan