Ik kom ook gezellig kletsen!

Hallo allemaal,

Ik kan het nog steeds bijna niet geloven, maar ik ben ook zwanger ! Na 3 onduidelijke testen (vage streepjes en kruisjes, maar ze stonden er wel degelijk) geloof ik eindelijk dat het echt zo is!

We hebben al een dochter van 4 en een dochetr van 3 en nu ben ik 5 augustus uitgerekend!

Groetjes, Cindy

Hoi Cindy,

Ik zag dat jij ook zwanger bent van de 3e, gefeliciteerd!
Ik heb zelf een zoon van 3,5 en een dochter van ruim 1,5 jaar en nu dus zwanger van de 3e. Ik weet het pas sinds gisteravond, maar dacht het wel al... de laatste dagen.
Heerlijk dat we het weer mogen beleven, geniet ze.

Mick

Hoi Mick,

Gefeliciteerd met je derde zwangerschap!
Ook al is het de derde, ik vind alles even eng en spannend als de eerste en de tweede keer. Het enige is dat je nu ongeveer weet wat je kunt verwachten bij de VK en met echo's enzo maar iedere zwangerschap is toch anders.

Ik bloedde vanochtend een beetje... helemaal in paniek natuurlijk. Gelukkig is er dan internet wat me een beetje geruststelde, en ik kon het niet laten om toch nog weer even een test te doen (alwéér) en deze was heel duidelijk positief (in tegenstelling tot de eerderen).

Nu heb ik gelukkig ook nergens meer last van en verheug me op alle zwangesrchaps-verschijnselen. :)   Moe, stemmingswisselingen, vergeetachtig, niet tegen bepaalde geuren kunnen...

Hoe gaan jullie het trouwens aan iedereen vertellen?

Groetjes, Cindy

Hallo,
wij zijn ook zo blij dat we weer zwanger zijn!
Heb bij mn zoontje een goeie zwangerschap gehad, dus verheug me op de aankomende maanden.
Kan ook niet wachten om het aan iedereen te vertellen.  Ik denk dat we ons zoontje een tshirt aandoen (eerst laten maken) met de tekst: ''Hoera, ben ik niet stoer ik word een grote broer''.
We willen wel wachten (denk ik nu) tot we de 11weken echo hebben gehad. Jullie?
Gr. Trotse MAM

Wij willen met kerstmis vertellen dat we nog een kidnje krijgen. Ik denk dat het voor iedereen een hele verrassing zal zijn.

Toen ik in verwachting raakte van Amy, was Jordan pas 4 maanden oud en we hadden toen op haar romper de volgende tekst geschreven: Hoera! Ik word grote zus!

Dat hadden we haar tijdens haar doop, onder haar doopjurkje aangetrokken en toen maar wachten tot iemand haar wilde gaan verschonen... Super leuke reacties leverde dat op!

Terug
Bovenaan