ik kom ook meekletsen

ik lees al een poosje mee, maar ga nu ook eens meekletsen.
Heb in septeber een curretage gehad ivm miskraam met 10 weken. vruchtje was bij 6,5 weken gestopt met groeien. heb 2 weken gevloeid, was 3 dagen schoon. daarna weer een week ongesteld. 3 weken niks, weer flink ongesteld. nu is dat ruim 2 weken terug en nu begint het weer.
wie kent dit ook?

Hoi mama 1983,

Wat vervelend dat je zo vaak & veel bloedingen hebt na je miskraam.
Ik heb zelf een miskraam gehad op 28 aug (bijna 9 weken zwanger). Toen had ik al een week gebloed en daarna heeft het nog een paar dagen aangehouden. 2 weken later begon het weer te bloeden. Eerst dacht ik dat het mijn menstruatie misschien al was, maar het werd steeds erger en bleef maar aanhouden. Na ruim 10 dagen bloeden ben ik door de verloskundige doorverwezen naar het ziekenhuis en daar hebben ze besloten alsnog een curettage te doen. Ik bleek zo te bloeden omdat er nog een klein beetje van de miskraam zat. Een dag later bloedde ik niet meer en 3,5 week later werd ik weer ongesteld. Die menstruatie was wel normaal.
Maar jij hebt al een curettage ondergaan, dus in principe zou je 'schoon' moeten zijn en kan het bloeden daar niet van komen.
Als je het niet vertrouwt kun je toch altijd de dokter even bellen? Of de arts die je in het ziekenhuis behandeld heeft?
Sterkte ermee!

Liefs Elin

Hoi Elin,
fijn dat je zo meedenkt. jammer dat jij ook een miskraam hebt gehad, heb je er nu nog veel last van. Ik dacht dat ik vorige week weer ongesteld werd, maar ik had beetje bruin verlies en daarna helder bloed (beetje) de volgende dag was het eigenlijk over. dus het valt mee, maar vindt het erg spannend want misschien was het wel een innesteling?! ik wacht nog even met testen tot volgende week, dan is het in iedergeval zeker. Jij ook succes met zwanger worden.
Groetjes

Terug
Bovenaan