ik kom waarschijnlijk weer bij jullie terug................... helaas.................

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal

Begin januari kon ik jullie vertellen dat wij zwanger waren! Al snel zagen we dat het zelfs een tweeling zou worden.
Vanmiddag op de echo met 9 wkn zagen we dat het mis was. Beide kindjes leven niet meer......

Het is ff afwachten of het vanzelf komt, anders word ik dinsdag gecureteerd.

En dan kijken hoe we verder gaan....

Liefs,
mama Peet

Oh wat erg voor jullie. Ik weet even niet wat ik moet schrijven. Ben er even stil van.
Wat zouden jullie geschrokken zijn  zeg  en dan ook meteen alle 2 de kindjes.

Heel veel sterkte samen, in de verwerking hiervan. En in wat er nog komen gaat. Ik hoop dat het uit zichzelf los komt en je de ellende van een curretage niet nodig hebt.

Huil maar goed uit, en je kan het er hier ook uit gooien als je wilt. We zijn er allemaal voor jou.
                Kruimel

Jeetje wat een rot bericht! Wat ontzettend naar voor jullie.
Het zal wel een enorme schok zijn.
Heel veel sterkte, weet niet goed wat ik verder nog kan zeggen

liefs,

Belle

Ik had al een berichtje voor je achtergelaten op het september-forum, maar stiekem lees ik hier meer mee dan daar... Ook hier wil ik je een hart onder de riem steken.. ik vind het echt zo erg voor jullie. Ik hoop dat het nu 'op een natuurlijke manier'  gaat en je niet gecuretteerd hoeft te worden.
Ik leef met jullie mee..

liefs, Saartje

Lieve mama Peet,

Ik vind dit zo erg voor jullie, heb er geen woorden voor. Die zijn er ook niet, weet ik uit ervaring. Niemand en niets kan beschrijven wat er door je heen gaat als je dit ziet/hoort. Neem hier met jullie tweetjes de tijd voor, laat de emoties toe als je  kunt. Gooi het er uit, dat is echt zo veel beter als opkroppen. En ik weet het, dat is niet makkelijk.
Ik hoop dat alles natuurlijk verloopt, maar hou het goed in de gaten he en laat je goed controleren.
Heel veel sterkte.

Liefs Scorpy

Mama Peet....ik schrik van je berichtje...
Zwanger van een tweeling....maar met niet-kloppende hartjes....
Wat ontzettend vreselijk...
Ik vind het zo erg voor jullie....
Had ook jij het gelukkige nieuwd met kerst/nieuwjaar gehad dat je zwanger was en nou dit...
Ik wens jullie zo ontzettend veel sterkte toe met dit grote verlies....
Het leven is niet eerlijk.....
Ik hoop dat jullie veel steun bij elkaar vinden.

Liefs Linnepinnie

Lieve mama Peet,

Ik heb er ook gewoon geen woorden voor! Ik kan alleen maar zeggen dat ik jullie heel veel sterkte wens en dat ik met jullie meeleef.

Dikke kus, Ibbeltje

Lieve mama Peet,

Friends are angels
that come from above
sent down from god
for you to love
so if you're sad
and don't know what to do
just remember that
We all think of you

Ik denk dat ik met dit korte kleine gedichtje namens iedereen
je veel sterke toe de komende tijd