Ik kom weer eens kijken

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Helaas zie ik nog steeds veel bekende namen op dit forum voorbij komen.
Had anders willen zien...........we horen hier niet met z'n allen, wanneer gaat het nu eindelijk eens lukken?

Ik ben hier alweer tijden niet geweest, (shame on me)  zit heel soms bij Freya maar meestal ben ik gewoon te druk met mijn weblog, waar ik alles wat ik beleef, voel en aan denk neer.

Misschien heb je interesse een keertje bij me te komen kijken?

www.cynthia1975.punt.nl

Ja het schiet niet op bij mij.

Inmiddels al meer dan 4 jaar bezig zwanger te raken.
Sinds november stonden we op de wachtlijst voor IVF
Nu afgelopen maand eindelijk aan de beurt.
150mg puregon moest ik spuiten, toen bleek ik iets te goed te reageren. En bij de laatste FM had ik 30 follikels.
Aan mijn bloed te zien was ik zelf ook al heftig bezig en het werd allemaal veel te gevaarlijk. Dus IVF nog voor de punctie afgebroken.

Gisteren heb ik een gesprek gehad bij de Gynaecoloog en ik mag gelukkig gewoon verder. Voor week 27 ben ik nu ingepland (als ik ongesteld word moet ik bellen)
dan IVF nr 2
Spannend dus!

Wel telde deze afgebroken poging als hele IVF behandeling bij mijn verzekering omdat ik hormonen gespoten heb. Balen dus.

Maar ik ben positief, het gaat de volgende (aankomende keer) gewoon lukken!

Succes allemaal met onderzoeken, IUI's, aankomede NOD's en gewoon in het algemeen!

Ik beloof plechtig zo nu en dan weer eens te komen snuffelen!

Liefs,

Cynthia1975

Hoi Cynthia1975,

Ik lees wel eens op je web-logje meegelezen. Balen zeg van die eerste poging. Hopelijk zal de volgende poging beter gaan.

volgende keer zal ik eens een berichtje achterlaten. dan kun je wellicht ook eens op mijn logje kijken als je dat leuk vind. www.onzegrotewens.web-log.nl

Heel veel succes voor de komende tijd

groetjes

Nicole

Hoi Cynthia,

Pfff wat een verhaal ondertussen. En tjongejonge zeg mag je eindelijk met IVF beginnen krijg je overstimulatie, echt heel erg balen.
Ik hoop echt  dat de volgende x datgene brengt waar je het voor doet.
Heel veel succes en ik zal ook eens op je log kijken om op de hoogte van jullie verhaal te blijven.

Groetjes Scorpy

Terug
Bovenaan