ik krijg al een buikje!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben 6w2d in verwachting van de derde en ik krijg nu al een buikje. 'S morgens gaat het nog wel dan kan ik mijn broeken nog wel dicht krijgen maar halverwege de dag moet ik mijn knoop echt los doen anders word ik gek van die broekband. Ik weet wel dat het bij de tweede sneller gaat het groeien maar dat het bij de derde nog sneller gaat wist ik niet. Hoe hebben jullie dat? Ben erg benieuwd.

Groetjes Yet.  

Hoi Yet,

In totaal ben ik nu voor de 4e keer zwanger. 2X is het helaas misgegaan. Maar volgens de vk is dit toch mijn 4e zwangerschap. Mijn lichaam reageert er ook naar. De eerste keer kon ik met 9 weken mijn gewone kleren nog aan. Bij de tweede  keer ging alles goed, en moest ik met 10 weken al zwangerschapsbroeken aan. Ik was gigantisch op het laatst. En ik ben maar 10 kilo aangekomen... Afgelopen maart was ik kort weer zwanger. Met 6,5 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan. Het liep helaas weer mis. Inmiddels ben ik 9 weken en 1 dag zwanger. Het gaat goed, en ik groei ook al weer enorm. Ik heb getest (2 dagen voor NOD) omdat mijn kleren krapper werden. En ik was net 2 kilo kwijt. Dus dat kon niet. Ja hoor, zwanger. Dus nu ben ik eerst maar naar een grote maten modezaak gegaan, en heb daar een aantal broeken zonder rits en knoop gekocht. Die heb ik nu 4,5 weken gedragen. Ook deze broeken zitten niet lekker meer! Dus vandaag(9  week en 1 dag!)  mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht! Mijn vk kan er wel om lachen. Ik vraag me alleen maar af hoe groot ik dit keer uitgroei....
Het klopt dus echt dat je eerder gaat groeien naarmate je vaker zwanger geweest bent. En zelfs miskramen tellen daarin mee.

Groetjes, Kat

hoi

het klopt inderdaad dat naarmate je meer zwanger bent geweest je sneller groeit

zo groei ik nu met 4de zwangerschap ook sneller,waarvan 1 mis is gegaan  en kon met 8 weken me broek niet meer dicht en kocht ik zwangerschapsbroeken . en ik ben nu 17 wk- 2 dg en iedereen denkt   dat ik al 6 maanden ben ofzo haha dus soms wel grappig

gefeliciteerd trouwens meiden en ik hoop dat alles goed gaat.

ik was zelfs zo blij dat die 3 maanden voorbij waren want dit was onze laatste poging want dit is via ifv(ICSI)     en dat was de laatste poging aan gezien het al 2  x mislukt was en het is behoorlijk zwaar   .
ik had dus ook al buikje van de hormonen , maar nu al echt een flinke buik en voelde de kleine al met 11 weken en nu geregeld heerlijk gewoon

groetjes petra

Ben blij jullie berichtjes te lezen. Ik dacht al dat het aan mij lag. Ik vind het namelijk wel   leuk dat m'n buik groeit, dan zie je tenminste iets. Het word alleen wel moeilijk denk om het drie maanden verborgen te houden.

Wat heerlijk ook voor allebei dat het na de mk nu goed gaat, gefeliciteerd. En dat jullie allebei een lekkere zwangerschap hebben waar je heerlijk van kan genieten. Dat is wat ik ook van plan ben. Ik zie het bij mij als een soort toetje toe, nog een kadootje. Onze dochters zijn namelijk al 8 en 10 dus dit is echt een nakomertje.

Groetjes Yet.

hoi yetje

haha voor mij is het een super toetje
mijne zijn al flinke pubbers ( dochter 17 , zoon van bijna 15  ) , ben gescheiden en nu zwanger via ivf(icsi)      omdat mijn vriend in rolstoel zit en die heeft een hoge dwarsleasie en we willen graag samen een kleine en bij onze laatste poging lukte dat eindelijk na 2 mislukte pogingen lukte het eindelijk en het was een lange en zware wegg  
dus je kan nu wel nagaan hoe blij we nu zijn .

de kinderen zijn er ook weg van en ik ben gastouder en heb altijd al kids in huis van 0 tot 4 jaar en op dit moment 4 kids en ga met 3 stoppen want dat word me nu al teveel   .
mijn zoon woont bij mij en is altijd gek met die kleintjes dus nu ook super blij dat hij een broertje of zusje krijgt want wat het word willen we niet weten

hoe vinden jou kinderen het??

groetjes petra

Hey hallo,

Ik ben voor de derde keer zwanger. Ik zei vanmorgen ook al tegen mijn vriend dat het niet normaal is hoe hard mijn buik deze keer groeit. Ik ben nog maar 5 weken en 4 dagen en ik zie nu al een duidelijke bolling. Ik ga dit nooit 3 maanden kunnen verzwijgen. Dat kon ik ook al niet bij de tweede. Toen heb ik het ook moeten vertellen met een week of tien. Ik denk dat ik nu blij mag zijn met 8 weken. Gelukkig heb ik met 8 en een halve week al een echo!!! Dan kunnen we het daarna vertellen als alles goed is.

Groetjes Nova

Hai,

Onze dochters vinden het geweldig, we hebben nog niet zo lang geleden een klein neefje erbij gekregen en dat vinden ze fantastisch. De oudste is net een klein moedertje. Ze kunnen niet wachten tot ons kindje geboren is. Wij willen wel graag weten wat het word. Dat heb ik bij mijn dochters niet gedaan maar nu wil ik dat ook wel eens meemaken, dat je weet wat het word.

Bij jullie is het helemaal bijzonder peties, kan me voorstellen dat jullie super blij zijn.

Nog een vraagje, ik lees wel vaker over een vroege echo. Al bij 8 weken, de laatste keer dat in bij een verloskundige ben geweest had je je eerste afspraak pas bij 12 weken. Hoe zit dat dan. Kun je daar om vragen. Ik zou ook wel wat zekerheid willen als dat kan dmv een echo, dan graag.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn verloskundige nog niet gebeld heb, ze zijn alleen bereikbaar voor afspraken tussen 9 en 10 's morgens. Elke ochtend denk ik iets na 10en, verdorie weer vergeten.

Gr. Yet

Hoi Yetje,

Mij vragen mensen hoe lang ik nog moet.....ben ik dan al zooooo dik??
Ik ben nu 20+5 zwanger van de 2e en kon met 8 weken mijn broeken al niet meer dicht krijgen wel heel vroeg maar als je me nu zou zien, ik lijk wel een kamerolifantje!! Nou ja, zolang het kindje groeit en gezond is ben ik blij, na de bevalling zullen we zien wat er over blijft!!

Groetjes en groei maar lekker!!!

Odette

Terug
Bovenaan