Ik krijg een beetje het idee dat onze "relschopper" haar zin krijgt.......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Zoals we ondertussen allemaal weten, worden we al een tijdje bezocht
door een of meerdere mensen die proberen de boel hier op stelten te
zetten.

Nu, als ik zo de reacties lees van mensen die naar een ander forum gaan,
dan denk ik: Daar zal ze dus nu ook wel gaan opduiken.........
En: dat is dus precies wat ze wil. Ze wil onze club van gezellige zwangere
dames (en diegenen die het moeilijk hebben) verstoren, en jullie laten het
gewoon gebeuren!! Ik zou zeggen, probeer je er niets van aan te trekken en
doe gewoon alleen je eigen ding.......

Het zou zo jammer zijn als wij elkaar in de haren gaan vliegen om een vreemde!!
Ik hoop dat de situatie niet verder in de soep loopt, want ik vind het zelf erg jammer......

Heel veel liefs een bezorgde Annet

Je hebt helemaal gelijk!!
forum@jongegezinnen.nl ---> mail met je klacht!!!

Hallo lieve meiden,
Normaal gesproken babbel ik vooral mee op het oktober 2006 forum (ik mag dan naar ik hoop ons eerste zoontje of dochtertje knuffelen). Ik ben inmiddels 10,5 week zwanger. Ik heb inderdaad al een paar keer personen voorbij zien komen die er duidelijk alleen op uit zijn om discussies los te maken.Hele discussies over of het mogelijk is om bij 7 weken je kind al te voelen etc. Ik vind het flauw dat  die personen  proberen  om het forum op z'n kop te zetten.
Aan de andere kant merk ik gelukkig dat bijna iedereen elkaar met raad en daad terzijde blijft staan! Ik ben daar zelf ook erg blij mee, want het heeft  voor mij een hoop onzekerheid weggenomen (al blijf ik tot mijn eerste echo/ eerste keer hartje luisteren nog wel wat onzeker). Ik vind dat je hier over alles wat met zwangerschap te maken heeft, dus ook miskramen moet mogen schrijven. Want ook daarin kunnen we elkaar steunen. Dus mijn boodschap aan diegenen die proberen  het forum te  'vervuilen': Succes, maar het gaat je niet lukken!!!    

Liefs Kim

Terug
Bovenaan