Ik krijg een..

Jongetje.. Het was echt zo goed te zien. Ben officieel 16,6w vandaag. maar de echoscopiste twijfelde absoluut niet en zelfs ik kon zien dat er een piemeltje en een balzakje zat.
Hij bleef er echt precies voor liggen en wat ik ook wilde zien, leek net of hij het kon horen en dacht ja, dat kan ik ook nog wel even mooi laten zien.
Mag dus zeker niet klagen met weer een hele mooie rits echo's

Hartstikke leuk! Ik heb ook twee jongens en ik zou er zo nog een paar willen. Ben ook wel een beetje een jongensmoeder, maar een meisje zou ook leuk zijn deze keer. We zien het wel!
Geniet lekker van je foto's en blauw shoppen!!!

Wat leuk! Ben zelf nog niet bekend met jongetjes...heb drie meiden! Maar wie weet deze keer? Komende dinsdag heb ik de 20 weken echo...in principe willen we het niet weten, tenzij het heel duidelijk te zien is!

Veel plezier met het bedenken van leuke jongensnamen, of heb je die al paraat?

Groetjes Petra

Geweldig, heb zelf ook 2 jongens mogen krijgen en zal op 8 dece weten of boy nr 3 komt of dat er een nog een meisje achteraankomt.
Je hebt tegenwoordig zulke leuke stoere jongenskleren.
En ik ben eigelijk echt een jongensmama, ze zijn zo lekker baldadig haha.

Hee Floor,

Wat leuk!! Gefeliciteerd. Bij ons konden ze het ook al vrij vroeg zien. Toen ik 17 weken zwanger was zagen ze dat het een meisje is! Leuk he, kun je lekker gericht gaan shoppen!! Ik ben echt helemaal los gegaan op het roze haha!!

Liefs Sonja

Ik weet het pas over 2 weken want dan heb ik mijn 20 weken echo.... (25/11)... Met 16 weken was er niks te zien omdat de kleine in diepe slaap was haha... maar ik ben echt VRESELIJK nieuwsgierig, ben ook al het geshop aan het uitstellen tot na de echo....

Gefeliciteerd!!!! Leuk hoor!!

Ik heb een jongen en een meisje. Ik ben ook zo benieuwd wat het gaat worden. As dinsdag heb ik de 20 weken echo, dus dan kunnen ze het misschien zien...

Gefeliciteerd!!!! Ik weet het nog niet. Vorige week met de 16 weken echo was het nog niet te zien. Ik moest echt tot 20 weken wachten werd ook gezegd. Leuk dat je het al zo vroeg weet!!! Voor jongens hebbern ze echt leuke stoere dingen inderdaad. Geniet ervan!

Terug
Bovenaan