ik krijg morgen een ontbijttest!

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,.
ik krijg morgen een ontbijttest om te kijken of ik zwangerschapssuiker heb.
dit doen ze omdat ik al een geruime tijd moe ben en iedere keer misselijk word.
ik heb een hele lage bloeddruk (80/50) dus waarschijnlijk ligt het daaraan maar de vk wil toch voor de zekerheid dit onderzoek doen om het uit te sluiten dat het suiker is.
wat als ik nou suiker zou hebben?
wat kunnen ze daar dan aan doen?
Gr lisette

Ik heb  2 weken geleden  ook zo'n test gehad. Bij mij was de uitslag gelukkig goed en had ik geen zwangerschapssuiker. Moch bij jou de uitslag anders zijn dan zul je je aan een bepaald dieet moeten houden. Als je zwangerschapssuiker hebt groeit je baby namelijk uitzonderlijk veel. Je krijgt dan adviezen bepaalde dingen niet te eten en andere dingen juist wel en ook zul je meer rekening moeten houden wat je wanneer kunt eten.
Het is erg onhandig, maar meestal is het ook weer weg na je bevalling.

Ik hoop dat jij ook een goede uitslag van je test krijgt!

Succes!!

Heel veel succes morgen bij de test!
Krijg je direct de uitslag????

Bertine

Hoi,

Als het goed is ben je nu met de test bezig...
Ik heb 2 weken geleden zo'n test gehad en bij mij was ie niet goed. Ik had bij mijn eerste ook zwangerschapssuiker dus de kans was redelijk groot dat ik het nu weer zou krijgen. Gelukkig gaat het nu goed, met een dieet. Dat houdt in dat je je koolhydraten moet spreiden. Je mag alles eten maar niet teveel tegelijk (al moet ik zeggen dat ik heel zoete dingen maar even laat staan nu). Ik eet zo ongeveer elke anderhalf-2 uur een boterham en 's avonds niet teveel aardappelen/pasta/rijst. Wel veel groente. Dus eigenlijk heel gezond .
Mocht de suiker niet meer goed reageren op het dieet, dan zou ik insuline moeten gaan gebruiken. Maar gelukkig is het nog niet zover.
Ik denk eerlijk gezegd dat jouw klachten eerder door je bloeddruk komen dan door suiker. Maar beter zeker weten he!
Succes vandaag!

Groetjes,
RV

Hoi,
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties.
ik krijg volgende week de uitslag waarschijnlijk
dat zal maandag of dinsdag zijn.
jullie horen het wel als ik wat weet.
gr lisette

Terug
Bovenaan