Ik krijg onverwachts een tweeling

Hoi!
Na een lange twijfel of er nog een kindje bij zou komen hebben we de beslissing genomen dat er niets leukers is dan nog een klein koppie aan tafel. Een groter gezin en iemand om haar liefde en ruzie mee te delen voor onze dochter! Vol geluk hadden we na 5 maanden een positieve test in handen. Deze zwangerschap is zo gewild! Gister hadden wij onze eerste 'vroege' echo (8 weken). We zagen als eerst de vruchtzak en de baby en ze ging wat heen en weer met de echo en zei: 'zien jullie ook wat ik zie?' maar we hadden nog geen flauw idee, het is er niet 1 maar het zijn er 2! Ik kon alleen maar huilen, gewoon puur van verbazing. Zeker ook van blijdschap, maar het eerste wat er door mijn hoofd ging is HOE GAAN WE DIT DOEN? haha gisteren hebben we het aan onze gezinnen verteld, maar er zullen de komende tijd vast ook nog heel veel vragen zich voordoen.. We hadden dit nooit verwacht, het komt ook in beide families niet voor. Het gevoel was dus dubbel LEUK, maar ook schrikken! Iemand die ook in hetzelfde schuitje zit?
 
Haha niet hetzelfde, maar wat een zegen! Ja even dubbel zoveel spullen en drukte, maar ook erg bijzonder. Hier hielden we er rekening mee omdat aan alle kanten tweelingen zitten, maar het is er echt steeds weer 1. Ik snap dat het even schrikken is, maar het is vast super als ze wat ouder zijn met samen spelen etc!
 
Haha ja ik kan het vandaag al meer een plek geven en het vind het super leuk. Alleen bij elk enthousiasme stukje stel ik elke keer een vraag erachteraan hahaha. Denk dat het nog even moet settelen. Bij ons komt het helemaal niet voor dus eigenlijk nooit rekening gehouden dat het een optie was.
 
Oh hoe leuk! Ik heb zelf een tweeling meisjes van 4 jaar. Ik vind dat zalig. Ze zijn altijd zo schattig met twee, al van sinds dat ze geboren zijn. De zwaardere fases zijn wel dubbel zo zwaar maar de schattige fases ook dubbel zo schattig. Ze houden elkaar vaak bezig en ze zijn zo op elkaar gesteld. Ik zou echt voor geen geld hebben willen ruilen. Mijn zwangerschap was wel best zwaar. Elke dag misselijk en overgeven, rugpijn, 30kg bijgekomen, ... Maar ik heb het wel tot 37 weken volgehouden en ben toen bevallen met een keizersnede van twee gezonde meisjes van allebei 3kg. Ik hoop dat bij jou alles goed gaat en ik kan niet vergelijken natuurlijk omdat ik nog geen andere kinderen had. Maar ik zie het echt als een prachtig mirakel, twee van die kleintjes tegelijkertijd. Ik ben nu heel pril terug zwanger en ben benieuwd of het er deze keer een is of weer twee. ?
 
Niet zelf meegemaakt, maar mijn vriendin had 3 kinderen en was ‘klaar’, gezin compleet. Toen onverwacht zwanger en ja, je raadt het al; tweeling! Eerst paniek (ook praktisch met auto, huis etc) maar wat zijn ze gelukkig met ze. Lekker grote tafel en iedereen is welkom; eentje meer of minder maakt toch niet meer uit. Neem de tijd om eraan te wennen en...geniet! 
 
Ik word helemaal blij als ik jullie verhalen lees?. We zijn vandaag ook wel weer geland met onze beide benen op de grond, we hebben een plan hoe we het huis gaan indelen en dat geeft mij al veel rust! Hopelijk gaat de zwangerschap goed, misselijk ben ik wel maar niet zo hevig dat ik boven de pot hoef te hangen, respect voor ieder die dat wel heeft hoor! Mijn energielevel is wel zero! Ik heb het al weken heel koud, maar nu wel logisch als er 2 baby's je energie verbruiken!
 
Hoi hoi
HIer wel in het zelfde schuitje.. 
Heb al 2 kindjes. En ja opnieuw zwanger paar weken geleden voor de eerste x naar de gynecologe en wat zag ze daar niet 1aar 2 vruchtzakjes.. Het was een enorme schrik vond ik eerst. Ik wist even niet hoe ik me voelen moest. Ook voor de eerste x enorme kwaaltjes.. Had ik bij de vorige eigenlijk niet hihi.. Ben ook wel blij deze reacties te lezen. 28 december terug naar de gynecologe en wat zijn we al benieuwd... X
 
 
Terug
Bovenaan