ik krijg veel familie uitbreiding!

Momenteel ben ik de eerste die een kindje gaat krijgen, heb van de week te horen gekregen dat mijn neefje ook raak geschoten heeft (6-7 weekjes), en net belt mijn nichtje.... Ze is ook 12 weken zwanger :D:D:D:D

moet het even delen hier hihi, krijgen flinke familieuitbreiding dit jaar :D

wat leuk!
gefeliciteerd!
ik kreeg ook al snel het bericht dat mijn schoonzus dr 1e kindje kreeg, we schelen 6 weken!
dit bericht kreeg ik ook al toen ik zwanger was van de 1e en 2e!
toen waren mijn andere schoonzusjes tegelijk met mij zwanger! ook beide 6 weken verschil!
apart he!

liefs

Wat leuk!!

Ik heb het niet in de familie, maar wel in de vriendengroep. Ben zwanger op kraambezoek geweest, en vlak nadat ik het vertelde bleek dat andere vriendin ook zwanger was (3 weken korter dan ik) en gister gehoord dat andere vriendin ook zwanger is (schelen 14 weken)

En op mijn werk ook: Ben de vierde daar: twee zijn er inmiddels bevallen, en eentje zou zomaar kunnen ronddwalen bij de augustusmama's :)

Vind het zo leuk!!

Liefs,

T

Mijn zus is 4 weken later uitgerekend dan ik, erg leuk! ik zit me al helemaal voor te stellen hoe onze koters later lekker bij elkaar gaan spelen en logeren... Jippie!

Oooh, dat is echt leuk, ik wou dat mijn zus ook zwanger werd..... is al een lange tijd bezig (2 jaar). Zou het allemaal een stuk makkelijker maken! En leuker natuurlijk!

Zit er dik in Blossom dat jullie kids met elkaar gaan optrekken :D:D

Superrrrr

liefs

Hey Heppy,
Gefeliciteerd, leuk al die zwangere om je heen.

Mijn schoonzus is afgelopen kerst bevallen van een zoon, maar verder ben ik nu alleen. Ik ken verder geen vriendinnen die zwanger zijn, dat vind ik wel jammer, maarja de enige zijn is ook leuk.

Veel succes voor je familie
Liefs Marloes

Terug
Bovenaan