ik laat het forum even voor wat het is

Hoi meiden

Ik laat het forum even voor wat het is. Ik merk dat ik erg bezig ben met iedereen en ik moet nu aan mezelf denken. Ik merk dat ik jaloers ben op jullie leeftijd. De meeste zijn eind 20 begin 30. Ik ben de 40 al gepasseerd. Dit maakt het voor mij erg moeilijk.
De miskraam heeft weer veel impact gehad en ik ben aan het einde van mijn latijn.
Mijn man en ik gaan lekker tijd besteden aan elkaar. Als ik weer energie en zin heb, laat ik weer wat van me horen.

Liefs

Lydia

niet doen joh!! het is maar een getal!
ik ben ook al oud net bevallen en het intereseert me niks die leeftijd!
ik had ze echt niet eerder gewild
ben nu klaar heb alles wat ik wil en geloof me heb het niet makkelijk gehad maar wel positief en humor erbij kom je heel ver!!

komt allemaal goed!!

gr francis

Hoi Lydia,

weet niet zo goed wat ik moet zeggen, kan me wel voorstellen dat je even rust wil en de miskraam een plekje moet geven. Ga in elk geval lekker van je man genieten en samen leuke dingen doen.

En je weet, je kan altijd je hart luchten hier als het even niet meezit!!!!

Heel veel sterkte!

Liefs, Belle

Lieve Lydia,

Jee meid.... ik snap je van de ene kant heel goed. Maar aan de andere kant vind ik het jammer om je hier te moeten missen.
Maar het allerbelangrijkste is dat je voor jezelf moet kiezen en voor je relatie.
Dat is het aller aller belangrijkste

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe de komende tijd.
geniet van je mannetje en doe samen heel veel leuke dingen.

Tot gauw weer een keer.

Liefs,
Peet

Hoi Lydia,

Je hebt helemaal gelijk, meid!!! Even rustig aan doen en aan je relatie denken. Héél belangrijk. Ikzelf kom ook regelmatig niet meer op het forum, omdat ik er soms ontzettend van baal en even tijd voor mezelf wil en niet altijd maar met het zwanger worden bezig wil zijn.
Lieve Lydia, maar ik hoop binnenkort wel goed nieuws van je te lezen!

Kippie.

Hoi meiden

Lief julli reacties. Ik zal jullie natuurlijk wel  blijven volgen. Ik ben alleen zo ontzettend op. Mijn stiefdochter is weer geweest en haalt echt het bloed onder je nagels vandaan. Ze is bijna 5. Ik heb mijn neefje   en nichtje hier heel vaak gehad, maar zij luisterde altijd naar wat ik zeg. Dochterlief heeft door hoe ze mij en mannetje tegen elkaar uit kan spelen en dat trek ik niet meer. Ze zeurt echt de hele dag en kan geen 5 minuten iets voor haar zelf doen. Oh man..........aaaaaahhhhhhh
Dit en de hormonen zijn nu niet wat ik wil. Ik ben nog lang niet mezelf.
Hoe lang duurt de bloeding eigenlijk na een curretage???
Dit was het geklaag weer ff.

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Heel begrijpelijk dat je afstand wilt/moet nemen. Een miskraam is niet niks, en ik kan me (alhoewel ik zelf nog niet tegen het leeftijdsissue aanloop) wel heel goed voorstellen dat dat het extra moeilijk voor je maakt. Neem alle tijd en rust die je nodig hebt en doe alleen dat waar jij/jullie zin in hebben, probeer samen (weer) te genieten van de kleine dingen, zodat je straks evt. weer verder kunt. Ik wens jou en  je man heel veel sterkte. En  je weet ons te vinden als je wel je hart  wilt luchten.  Weet dat je ook welkom bent, als je alleen zelf wat kwijt wilt en even niet je energie op anderen wilt richten. Dat begrijpen we hier echt wel.

Dikke knuffel.
Scorpy  

Terug
Bovenaan