ik laat weer s wat van me horen....

Hallo meiden,

weet niet of jullie me nog kennen, mama van Zoe en Neo, maar dr is hier veel gebeurd.
Ik heb drvoor gekozen om te gaan scheiden en ik weet dat er meerderen van jullie zijn die die stap hebben genomen of zijn ondergaan...
ondanks dat t mijn eigen keuze is heb ik het er soms wel moeilijk mee.ik vind het sneu voor mn kinderen en zou graag van jullie willen weten hoe jullie dr mee omgaan/zijn gegaan wat betreft jullie kid(s).
ik hou het nu nog even kort maar kom snel weer ff bijkletsen.
groetjes,

mama van Zoe en Neo (dr horen puntjes op de e maar tlukt niet :s)

Hé Xaja,
Tuurlijk kennen we je nog !
Wat dapper dat je voor jezelf en je kinderen gekozen hebt. Het zal idd wel zwaar zijn maar je zult vanzelf je weg wel vinden samen met de kids. Gezellig dat je weer even iets van je hebt laten horen, gaat het verder goed met jou en de kinderen ?

Groetjes

Ja hoor, nog niet vergeten. Wat vervelend om te lezen dat je niet zo'n leuke tijd hebt gehad (en nog hebt misschien).
Kom gerust verder kletsen, er zijn meer mamma's in hetzelfde schuitje, je kunt altijd van elkaar leren!
Heel veel sterkte!
Liefs Nelleke

hey meis,
Natuurlijk ken ik je nog.
Wat vervelend dit te lezen,zo zie je hoe dingen kunnen gaan.
Jammer dat het zo voor jullie is gelopen.
Voor de kinderen is het wel sneu , maar als het echt niet gaat kun je ook niet verder gaan.Ik vindt het dapper van je.
Gaan alle kinderen staks bij je wonen?
sterkte deze tijd.
liefs piewie,mv Mila.

Hey Reimara,

We zijn je niet vergeten hoor. Wat vervelend dat het zo gelopen is en dat je gaat scheiden. Maar er zit vast een goede reden achter. Je schuldig voelen is toch niet nodig? Ik hoop dat je in wat rustiger vaarwater terecht komt en dat het zonnetje weer zal schijnen!

Groetjes,
Nelly mv Dean & Lynn

Welkom  terug!
Ik heb al eens vaker gezegd hier: ik vind het ongelooflijk knap dat je als moeder voor jezelf en je kind(eren) kiest als de relatie niet loopt zoals je het had verwacht en deze ook niet meer te redden is. Je hebt een stap in de toekomst gezet ipv door te modderen. Ik denk dat iedereen daar uiteindelijk bij gebaat is.

Helaas denken veel mensen dat als je zelf het initiatief hebt genomen dat je er dan geen moeite mee hebt. Natuurlijk kom je in een soort van rouwproces terecht; je neemt afscheid van een persoon en van een periode die ondanks dat hij ws niet leuk was, wel bekend (en veilig) was. En ook als jij degene bent die weggaat betekent dat niet dat je soms niet je twijfels mag hebben.
Als je een van je af wilt schrijven dan kan dat hier; je vindt hier altijd een luisterend oor!

Sterkte de komende tijd!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan