Ik leef nog hoor.....

Hallo meiden, ik ben er nog hoor. Maar niet zo vaak meer op het forum. Volgens mij heerst er het zwangerschapsvirus. Dus eigenlijk moet ik er wel zijn!!Ik lees wel mee, maar we staan nu iets van stil dus ik heb niet veel te melden. Moet wel zeggen dat die rust ons erg goed doet. Heerlijk zou ik bijna zeggen, en het werkt erg goed. Even geen gestress en gewacht. Ik ga eens goed aan mezelf denken en leuke dingen doen samen met manlief. Ik las het verhaal van sandras37 en ik denk dat ze gelijk heeft. Er is voor iedereen een goed moment, dat kun je niet zelf afdwingen.Hoe graag je ook wilt. Lieve allemaal, ik wens jullie veel vruchtbaarheid en liefde dan komt het goed. Tot snel, ilona

hoi hoi

Af en toe moet je ook even aan je zelf denken en als het helpt om niet te vaak op het forum te zijn een pauze inlassen dan is dat heel goed van je.
Ik wil je veel rust toewensen zonder stress zodat als je wel weer begin je er ontspannen tegen aan kunt gaan!!!!!
Heel veel sterkte....

groetjes rozemarijn

Lieve Ilona,

Oh wat ben ik blij om te zien dat je toch nog af en toe hier komt neuzen. Tis allemaal moeilijk he.....
Ik moet zeggen dat ik ook minder hier te vinden ben.....ook gewoon om mezelf niet al te gek te maken.
Hier is alles vrij rustig nu. Ik zit te wachten tot ik evt weer ongesteld wordt, dan kan ik beginnen met spuiten. Dus even spannend hier........

Denk goed aan jezelf he meissie en laat je zeker niet gek maken!!

Dikke kus Flower

Heeeeeee Ilona,

Leuk dat je weer even iets laat horen!! Die rust bevalt dus goed!! Lekker hoor, geniet er maar goed van!! Hoe is het met D.? Na alle schrik op zijn werk? Kan hij het een beetje van zich af zetten?
Ben je al aan het dromen over je vakantie naar de States? Het duurt natuurlijk nog even maar die voorpret is al zo leuk.
Het is erg leuk om even te kijken op www.outletbound.com     dit is echt een supersite waar je op kunt zien waar die geweldige outlets zitten waar je kunt shoppen. Aanrader hoor. We hebben weer veel meegenomen!

Ik weet dat je even niets te melden hebt over het zwanger worden maar we kunnen toch ook eens gezellig over wat anders mailen of chatten?
Ik heur het wel!

lfs inge

Hoi Meissie!

Fijn te horen dat het weer een beetje gaat!

En helemaal fijn dat je weer op het forum bent...............zo af en toe.

Ik ga nu naar bed (laat laat al weer veel te laat)
Maar ik spreek, sms, mail, chat je later wel weer he!

Tot snel meis!

Cynthia

P.s. Groetjes aan D.

Terug
Bovenaan