Ik leef nog steeds met jullie mee

Dag lieve meiden!

Ik lees nog geregeld met jullie mee op dit forum want ik kan 't nog steeds niet achter me laten en elke keer hoop ik op goed nieuws....

Veel meiden zijn bezig met IUI - erg spannend en hopelijk voor jullie net zo'n succes verhaal als bij ons. Inmiddels bestaat ons gezinnetje uit 3 meiden (oudste zonder stimulering en een 3 maanden oude tweeling via IUI - 2e poging).

Blijf hoop houden en vertrouw op je eigen lijf.

Ik duim met jullie mee!

Liefs

Moeska

Ontzettend lief van je! Die steun kunnen we wel gebruiken :) En wat leuk; een tweeling!!! Gefeliciteerd weet niet of ik dat al had gedaan....

Wij zijn na 6 behandelingen IUI zonder resultaat, beland bij het IVF-traject. Ben inmiddels begonnen met alle hormonen en stimuleringsmiddelen. Erg spannend, met hopelijk een positief resultaat! Al ben ik erg realistisch en misschien een tikkie argwanend na al die teleurstellingen. Maar de hoop blijft!

Dank voor je bemoedigende woorden!!!!!

Liefs Anna

Hey!

Fijn dat het zo goed met jullie gaat! Ik heb net besloten om even pauze te nemen van het forum. Ook na deze iui (3) nemen we in het ziekenhuis even pauze. Gewoon even niets meer te maken hebben met zwanger worden voor een maandje. Weer even de rust terug in ons leven.
Zaterdag mag ik evt. testen, maar voel me hetzelfde als altijd als mijn ongi op komst is. Heb dus niet al te veel hoop meer.

Geniet lekker van jullie tweeling en jullie andere meid! Lijkt me een gezellige boel bij jullie, 3 meiden!

Liefs Daisy

hier herzelfde verhaal verhaal als Moeska, ik kan het ook nog niet loslaten hier. kom nog regelmatig even lezen hoe het hier gaat. Ik ben zwanger geworden na IUI 5 .Ik spoot gonal-F. Mijn kleine meisje is inmiddels 7 weken. Ik had al bijna de moed opgegeven, maar blijkbaar bestaan wonderen echt!
Meiden, allemaal heel veel sterkte en succes met waar jullie mee bezig zijn.
Groeten Fleur

Hey fleur!

Dat geeft moed, want de moed is op dit moment ver te zoeken bij mij!
Fijn dat het ook met jullie goed gaat! Zl vast even wennen zijn, zo'n kleintje in huis! Ook jullie eerste toch?
Kan niet wachten tot ook wij een kleintje in onze armen mogen houden. Laten we eerste maar eens zwanger worden...

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan