Ik leef nog!!!!

Hoi lieve meiden!!!

Ik leef nog hoor..... Ik kan momenteel niet langskomen want de laptop heeft de geest gegeven... Hij wordt gemaakt dus nu ben ik maar even langs kantoor gegaan om op internet te kijken.
Wel heel fijn om te zien dat jullie me missen!

Woensdag gaat het gebeuren... de IUI...
Spannend!!! En dan de hormonen die de meeste bijwerkingen heeft... Ben benieuwd hoe dat zal zijn... Tot nu toe heb ik gelukkig nergens last van.

Nou ik zal proberen om af en toe een kijkje te komen nemen maar aangezien de pc gemaakt moet worden heb ik geen idee wanneer... Nouja ik heb ook niet zo veel te melden... na woensdag wordt het toch ff afwachten...

Er zitten 2 mooie grote follikels en vanavond moet ik de pregnyl spuiten om de eisprong op te wekken... We hebben er dus voor gekozen om beide follikels te accepteren want dan is de kans op slagen groter en er is een kleine kans op een tweeling, maarja dat risico willen we wel lopen... niet dat we daar op hopen maar het heeft ook zijn charmes heh....;-)

lIEVE MEIDEN HOPELIJK TOT SNEL!!!

Liefs Lill.

He Lill, gelukkig gaat alles goed met je ik maakte me al even zorgen!. Ik zal voor je duimen woensdag. En ik hoop dat je de wachtweken goed door gaat komen. We zien je hier wel weer verschijnen. We denken in ieder geval aan je......

Liefs Molly.

ondanks de verhuisdrukte hier,wilde ik je heel veel succes wensen!!!
En ik hoop dat je over een week of 2,3 een of(hihi) twee goede nieuwtjes mag brengen!
Ik zal voor jullie duimen!!
gr. petra

Hee lieve Lill,

Wat spannend, zal zeker voor jou/jullie duimen morgen!! En houdt ons zeker op de hoogte, zou je zo af en toe naar je werk moeten om ons te mailen hahaha, hoop natuurlijk dat de laptop het snel weer gaat doen.

lfs Mick

Terug
Bovenaan