Ik leef nog....;-))

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben er even niet geweest, zoals jullie al gemerkt hebben. Ro heeft vakantie gehad en mijn oudste zoon is nu even bij ons omdat het uit is met zijn vriendin. Voor hem is dat natuurlijk vervelend en verdrietig. Maar het heeft wel een prettige kant (voor mij) want hij blijft nu definitief in Eindhoven. Vandaag gaan we wat dingetjes regelen voor hem, om te zorgen dat hij zo snel mogelijk een eigen plekje in Eindhoven gaat krijgen.
Maar stiekem ben ik helemaal in mijn element omdat ik hem weer om me heen heb (egoistisch heh ).

Gisteren met mijn 3 mannen naar de Dancetour in Eindhoven geweest en Rowan vond het erg leuk, vooral de aandacht van de jonge meiden daaro.

Ik probeer toch wel bij gelezen te blijven maar ik moet eerst zorgen dat alles voor mijn grote knul alles op orde komt.

Liefs en groetjes,

Annemiek

Hai Annemiek

Je was er idd even niet (wel lekker rustig hihi en ze hebben zich gedragen). Maar even alle gekheid weg. Het is een geluk bij een ongeluk zo. En misschien is het voor je grote zoon ook wel goed en fijn om weer dicht bij mama te zijn! Voor een tijdje. Wel rot voor hem dat dit moet gebeuren.
Ik bel je nog wel een dezer dagen.

groetjes
Rosanne

Ha Annemiek,
ik miste je al. En nog wel een paar meer hier. Maar ja.... niks aan te doen. Ik snap dat je nu even je energie in je gezin steekt.
Balen voor Wesley (maar fijn voor jou even dat moederen).... maar die is nog zo jong... komt vast wel goed.
Succes met het regelen van alles.
Groetjes Veerle

ja ik miste je ook al....
vervelend voor wesley. dat zijn geen leuke dingen. fijn dat hij zo'n leuke moeder heeft die hem met alles kan helpen.

en over je eigen gezin "moederen" gat toch voor over het forum "moederen" he?!

nou heel veel succes.

liefs marijke

Gisteren ben ik samen met Wesley bij Dynamo en het T-Team in Eindhoven geweest. De mogelijkheden voor hulp zijn inmiddels besproken en als alles goed gaat, zal Wesley waarschijnlijk in een soort van begeleid kamerwonentraject komen.
Maar mams is de koning te rijk, ik heb al mijn mannen om me heen, zalig. En superblij dat Wesley nu in Eindhoven blijft en hier aan zijn toekomst gaat werken. Dat zal mijn nachtrust ten goede komen.
Voor Rowan is het ook leuk dat hij zijn grote broer wat vaker zal zien.

heey annemiek

welkom terug hoor, we misten je al.

Het was errug stil zonder jou op het forum.

Fijn dat je nu al je mannen om je heen hebt hoor. ik hoop dat wesley het naar zijn zin krijgt in eindhoven en snel zijn plekje gevonden heeft.

groetjes irene

succes met alle geregel.

Ik blijf trouwens jouw verhaal met je 2 zoons die zo verschillen qua leeftijd zo bijzonder leuk vinden. Erg bijzonder. Wij zitten "alleen maar" in de luiers. Jij zit in de luiers en de verkeringen, op kamers wonen etc.

Ik dacht dat Dynamo een rock festival was, maar T-Team?...volgens mij heb ik het niet goed begrepen.

Hee Annemiek,

Welkom terug!!
Jammer voor Wesley dat zijn verkering uit is. Maar wel fijn voor jouw  dat hij nu lekker dichtbij blijft wonen.
Voor hem en Rowan ook leuk.
Nou kom maar op met je topics!!

groetjes Sonja

p.s hoe is het met de banenjacht?

Terug
Bovenaan