Ik leef nog!

Hey meiden,

Weer even een berichtje uit de randstad! Ben een tijdje afwezig geweest hier en dat beviel me erg goed! Vooral omdat we even zijn gestopt in het ziekenhuis door de koorts van mijn vriend, heb ik eigenlijk ook niet veel te melden.
We hebben het zwangerworden even helemaal losgelaten. Jaja, het is ons gelukt! Alleen klussen als we er zin in hebben en vooral geen ei spotten. Heerlijk om er even zo mee om te gaan! Ik merk dat de spontaniteit weer wat terug komt en daardoor hebben we er allebei ook weer meer zin in. Eindelijk, haha!

Nu even rust en dan in augustus dubbel en dwars de ivf in met goede moed!

Liefs Daisy

Hoi Daycey,

Ik hoop dat deze pitstop heeft geholpen, en dat het binnenkort een schot in de roos mag zijn.
We duimen er maar weer op los.
xxxxxxxxx pxdt44

Ik zette met mijn domme hoofd het bericht ergens anders neer.
Maar ja moet ik maar op letten.
Ik voel me een stuk beter.
Ik ben nog steeds enorm teleurgesteld in mijn lichaam.
Morgenmiddag komt mijn mannetje gelukkig weer thuis, weer effe genieten van elkaar en dangaat hij maandagmorgen heel vroeg weer weg.
Dus op het moment zit alles me tegen. Ik mis hem zo erg, en we spreken elkaar wel een paar keer op een dag maar ik heb hem toch het liefst lekker bij me hoor.

Goed zo meid, ff wat minder er mee bezig zijn...als je dat bewust wilt lukt dat vaak niet en nu lukt het dus wel...super...wij hebben ook zulke periodes gehad en juist bij die laatste sloeg de ICSI aan...officieel moet ik nog ruim 4 weken, maar beeb zal eerder gehaald worden vanwege allerlei klachten..dus meid geef de hoop niet op, t kan echt werken!

Terug
Bovenaan